Skriva? Det var rätt höga krav tycker jagHon frågade typ om hon kan några ord, springa, bygga staplar och skriva.. Men hon testades aldrig på sina färdigheter .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skriva? Det var rätt höga krav tycker jagHon frågade typ om hon kan några ord, springa, bygga staplar och skriva.. Men hon testades aldrig på sina färdigheter .
Haha ja, men så har jag ett extraordinärt barn också . Nej då, hon frågade om hon visste vad man gör med en penna... Sambon sa när vi kom ut; "nä men hon vet exakt vad man gör med en hovkrats" . Hon fick en ryktlåda för ett tag sedan och nu har hon dille på att kratsa samtligas fötter nu- sig själv, oss, katterna och hästen...Skriva? Det var rätt höga krav tycker jag
UnderbartHaha ja, men så har jag ett extraordinärt barn också . Nej då, hon frågade om hon visste vad man gör med en penna... Sambon sa när vi kom ut; "nä men hon vet exakt vad man gör med en hovkrats" . Hon fick en ryktlåda för ett tag sedan och nu har hon dille på att kratsa samtligas fötter nu- sig själv, oss, katterna och hästen...
Haha ja, men så har jag ett extraordinärt barn också . Nej då, hon frågade om hon visste vad man gör med en penna... Sambon sa när vi kom ut; "nä men hon vet exakt vad man gör med en hovkrats" . Hon fick en ryktlåda för ett tag sedan och nu har hon dille på att kratsa samtligas fötter nu- sig själv, oss, katterna och hästen...
Å här sitter vi på Mallorca med febersjuk L. Jäkla typiskt, hon som verkligen älskar att bada och nu orkar hon knappt sitta upp, arma krake...
Åh nej va jobbigt för henne i värmen
Hoppas det snabbt går över så ni kan njuta av resan!
Å här sitter vi på Mallorca med febersjuk L. Jäkla typiskt, hon som verkligen älskar att bada och nu orkar hon knappt sitta upp, arma krake...
Vatten är det enda hon nånsin druckit. Aldrig smakat nåt annat faktiskt. Och gröt äter hon, havregrynsgröt med paltbröd precis som när hon var liten. :-) ätit smörgås nån gång ibland och kvarg ibland men för det mesta gröt.Vad dricker era barn till frukost?
Och vad äter de till frukost?
Vad dricker era barn till frukost?
Jag vet ju att det finns ett par ullexperter här inne
Är på jakt efter en tjockare stickad tröja, en tvådelad pyjamas och raggsockor.
Tips?
Vad dricker era barn till frukost?
Jag vet ju att det finns ett par ullexperter här inne
Är på jakt efter en tjockare stickad tröja, en tvådelad pyjamas och raggsockor.
Tips?
Välling vid 5.30-6-snåret. Sedan gröt eller smörgås vid 9, dricker mjölk och/eller vatten till. Ibland yoghurt.Vad dricker era barn till frukost?