Rhinos
Trådstartare
Och där försvann misstankarna om dubbla personligheter . Sonen är nämligen störst i vår föräldragrupp.Och här har vi 2 månader gammal fortfarande storlek 1 i blöjor och 50 i kläder
Vi var på första träffen med föräldragruppen idag. Verkar vara trevliga personer så det blir nog bra! En av mammorna hade samma förnamn som jag, var lika gammal och bodde två kvarter bort och våra söner är födda samma vecka
Alla andra bebisar var jättestora i jämförelse vilket kanske inte är jättekonstigt med tanke på siffrorna ovan
Igår kom jag och H hem efter nästan en vecka hos mina föräldrar som bor 50 mil bort. Ditresan med bil gick bra även om den sista kvarten då H var ledsen kändes evighetslång. Resten av resan sov han eller var på strålande humör.
Vistelsen har varit full med sociala aktiviteter. Tyvärr har både jag och H blivit lite förkylda, men humöret har trots det varit bra.
Igår åkte vi tåg hem. Fem timmar och tre byten och jag var allt lite nervös innan. Förutom min egen åksjuka på SJ2000 så gick allt lysande! H var vaken och på gott humör den längsta tågsträckan och de tre andra sträckorna sov han. Ännu smidigare om man är två vuxna och kan hjälpas åt med vagnen.
För mig är det tåget som är smidigast, men då minimerade jag också min egen packning (lämnade kvar en del saker och maken tog en del i bilen när han åkte tillbaka).
Skönt att höra att resan gick bra. Känns även betryggande för egen del då vi ju också ska åka drygt 50 mil med tåg nästa helg . Tror att tåget är vår grej nu när sonen bilvägrar .