Här händer nada! Förutom onda oregelbundna värkar. Nätterna är lugna i alla fall. Funderar på att åka in för kontroll och se om värkarna gjort någon nytta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min sambo åkte hem flera vändor under och efter förlossningen. Han blir så rastlös och jag blir bara stressad när han börjar trampa så skickade ut honom ett par vändor på fredagen och han åkte hem å tog djuren ganska direkt när dottern var född å kom tillbaka sen så fick vi fika, jag duscha osv.
Hemma sköter han allt, jag bara ligger på soffan och ammar
Hur tusan hann han åka hem under FL när den bara tog ett par timmar? Eller menar du under väntan på att set skulle sätta igång?
Vi låg ju inlagda både innan och efter med ettan och då åkte maken också hem för att ta djuren. När mina värkar satt igång åkte han också men då var dom så fjöliga att det inte var ett problem. Däremot är ju de allra flesta hemma under den perioden så det räknade jag inte riktigt in. Hade han däremot åkt från det att vi kom ner fr bb till FL så hade jag undrat va det var som slagit slint i skallen på han.
Efter FL åkte han hem en gång om dagen, i den veckan vi låg inne, för att ta hand om djuren. För mig är inte det ett problem öht, jag litar iof oclså på att om jag bett honom så hade han stannat. Men att lämna under själva förlossningen känns jätte konstigt i mina ögon. Jag tänker dock inte in d första värkarna under öppningsskedet då. Men som jag skrev ovan, så länge man är trygg med det och så spelar det ju ingen roll vad andra känner.
Eftersom jag hade Vattenavgång ville de sätta igång mig. Men nu behövdes ju inte det.@black_darling var det pga klåda du sattes igång?
Hoppas det kommer igång.
Ja, jag har ju inte ens skrivit upp mig på vårlistan, men jag hoppas jag slipper vänta in i juni även om vi har BF den tredje. Elva dagar över vill jag iaf verkligen inte gå! Jag tycker det räcker redan nu!
Håller tummarna för att det sätter igång för dig snart, elva dagar över är inte ens snällt av lille bäbisen
Grattis till er
Då var det bara jag och @LillaMy84 kvar då hoppas dock att jag blir först, snart 11 dagar över bf .