Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag uppfattade inte alls Duo Sen som stor och klumpig, visserligen är jag rätt stark, men jag hade inga som helst problem att lyfta den. Stor är jag inte heller, ca 165 och borde inte ha några problem att hiva in den i vår höga bil heller. Vi var dock inga direkta trappor, typ 5 trappsteg upp till lilla "altanen".
Hur ofta råkar man ut för punka eg? Vi vill ha luftdäck för stöddämpningen och planerar inte att åka över glasslitter eller skruvar hela dagarna och däcken kan väll orimligen vara i så dålig kvalité att man får punka titt som tätt?
lewellyn: GRATTIS och välkommen till tråden! Håller självklart tummarna stenhårt för att det kommer gå fortsatt bra för er! Hur mycket vill du dela med dig av er resa hittils? Jag blir lite nyfiken men vill inte trampa på några tår och ställa frågor som du inte vill svara på.
Igen, GRATTIS!
*googlade*
Åh fan! Märken är inte min grej att vara bra på - sambon hävdade att det var hans grej och snackade om Ford RAM, och googlar man på Ford RAM kommer "mina" bilar upp. Men nu ser jag att han har haft sååå fel! *skylla helt ifrån sig*
Tack för förtydligandet!
Ja, DODGE RAM:en i stan dreglar jag efter då... Blanksvart och jeeeeteSTOR!
Bärsele från Babybjörn ligger högt på min önskelista, hoppas bara att min rygg klarar av en sån.
Hur har ni tänkt angående babyskydd i bilen förresten? Isofix eller utan? Gå att klicka på vagnen eller inte? Verkar svårt där också
Vad är isofix?