Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade latt kunnat ata rodvinsrisotto, vad stod det i fl-lanken? (har inte tid att lasa) Att det ar tillrackligt mycket alkohol kvar for att paverka dej? Jag gjorde risotto senast forra veckan med en halv flaska vin, och mina barn fick ata av den ocksa.... Borde jag ha daligt samvete?
Jag hade latt kunnat ata rodvinsrisotto, vad stod det i fl-lanken? (har inte tid att lasa) Att det ar tillrackligt mycket alkohol kvar for att paverka dej? Jag gjorde risotto senast forra veckan med en halv flaska vin, och mina barn fick ata av den ocksa.... Borde jag ha daligt samvete?
skumtomte: försökte få ur kocksambon något vettigt, frågade hur länge man kokade en rödvinsreduktion.. den frågan kunde man tydligen inte fråga (det beror på hur mycket man vill reducera den) men tom han som är paranoid när det gäller hans gravida sambo (mig) och alkohol trodde inte det skulle vara någon fara "man blir ju inte direkt packad av att äta en rödvinssås" Men som sagt, det var ju de på FL som tyckte annorlunda så du får väll överväga det hela.
Haha.. ett par... Bebisen, Bebin, Fölet, Blenda, Bullen, Beachis ( i beachtråden på ÄU ^^)
Jag brukar säga.. äh, med alla mina och sambons dåliga egenskaper kombinerade kan det inte bli annat än katastrof. En lönnfet, innåttåad, överrörlig allergiker med astma, dålig syn, dålig rygg, som har hett temperament och överskottsenergi som är otrevligt envis. Vår unge kommer bli ett monster, därför har jag redan nu gett upp drömmen om en chabby chick-morse blogg..