Vårföräldrar 2013! Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3

Mars
4:e MayDay, 2a barnet
6:e Garpur, 1a barnet
15:e Shootingstar, 3e barnet
17:e Apollo 13, 1a barnet, en flicka
20:e Bassi, 4e barnet
21:a Whalor, 2:a barnet
24:e vindvissla, 3e barnet
25:e Kaktusblomma, 2a barnet, en pojke

April
3:e misan, 2a barnet
5:e deathslyna, 1:a barnet
10:e Klockmalva, 2:a barnet
11:e leia, 2a barnet
13:e CallMeAce, 1:a barnet
15:e Tink, 1:a barnet
26:e Solvind, 1a barnet, en pojke

Maj
6:e Majola, 2a barnet
8:e Vilse, 1a barnet
10:e, Zewz 1a barnet
20:e panaccea 1a barnet (tvillingar)
21:e Micks, 1a barnet, en flicka
25:e Lewellyn, första barnet

Ja just det ja. Hur var det, Pan, får du öht. gå längre än 38 v.?

Seriöst skulle jag l ä t t byta med er som kan/ska gå den tid som kroppen o bebisen behöver, med normal FL-start o så... jag har jättekluvna känslor inför vräkningen men jag har också svårt att se hur jag ens ska stå ut de hör åtta åren, just drt ja, trettioåtta vekorna, nej, vad skriver jag... ja, ni fattar.
Märker en klar försämring dagligen.... :crazy:

Jag förstår det. Ibland är det val mellan pest och kolera och jag kan tänka mig att det inte blir lättare när du blir tyngre heller.

Jag kan nästan lova att jag får en aprilbebis, mina brukar inte ha någon brådska ut. Så jag kan väga upp lite i tråden för alla tidiga bebisar!

Och jag kommer att bli direkt sur om jag måste vänta till maj! Hade tänkt mig 27 april ungefär.

Låter lagom - jag satsar på den 28 april :D (den 27 är gubben och kör hoj hela dagen så :p (med öronsnäcka i örat för att kunna höra om jag ringer! ;) ))

Har fått besked på att dom gärna sätter igång i v. 37-38 såklart beroende på bebisarnas status.. Så kommer gå Max till 10e maj om jag förstått det rätt :)

I Skåne sätter dom igång tidigast V40.. Punkt. Bara för att :crazy:

Smyger in ett litet halvt grattis till Apollo jag med trots hon inte gett sig till känna ;) såååå avundsjuk!

Kl

Åh, jag måste bara få skrika ut lite glädje. Jag är så glad att jag har en så fin medryttare :) hon ringde nyss och berättade hur FANTASTISK min lilla arab är och hur glad hon är som får rida henne. Man behöver få höra sånt ibland.

Medryttaren har även hon lidit av foglossningar som hon inte lyssnat på vilket slutade med att hon fick ligga inlagd sista tiden. Med andra ord uppmuntrar hon mig att inte rida trots att jag ibland ältar dåligt samvete och hon säger att snaaart är det färdigt så du kan rida igen osv.

Kl

00:46 kom hon! :love:
Hade ju lite diffusa SD hela tiden men vid 10 igår fm kom första lite starkare värken. Så kom hon ut 00:46 frisk och mår hur bra som helst men självklart är varken hon eller jag sådana som gör något sådant här som går helt omärkt förbi :D men det får jag jag berätta mer om senare men vi blev en "first timer" för BM, det är inte dåligt det! Ska man så ska man!!! :D

Tack till alla gratulationer!

Ååååh vad roligt! Du kanske också behöver öva lite på o va Svensson? ;)

Och nu viskar jag inte längre utan GRATTIS!! :bump:

Vad spännande! :) Hoppas det gick bra ändå och att alla mår bra. Stoooort grattis!!

Kl

Jag som ligger i farozonen för att det kan komma igång för tidigt och dessutom gå väldigt fort hoppas på att kotten stannar kvar i magen så länge som bara möjligt, även om jag också förstås längtar massor. Bara bebis är färdig att möta världen först :)

Hehe, jag har fsktiskt gått ned ett helt kg! :bump: :D (och jag har att ta av så det är BRA om jag planar ut/stoppar vikten nu) men magen är ju i vägen...

Ja, vi vill alla höra alla snaskiga detaljer! :p

Och jag hoppar in från vintertråden och grattar också trots att jag fortfarande är lite förbittrad över att vara i v39+2 och ändå inte ha min bebis ute när ni i vårtråden redan börjat pluppa ut bebisar! ;) men ett stort grattis till er och er lilla tös!!

Kl

Är det någon här som prenumererat på tidningen allt för föräldrar? Fick ett erbjudande om ett halvårs prenumeration för 149:- (totalt, inklusive frakt och utan vidare köptvång) och med i paketet kommer biobiljetter. Inte så farligt dyrt men man vill ju veta vad man lägger pengarna på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 869
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 565
Senast: BusBarro
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Tror detta är den senaste listan: Februari 25/2 Glittra 33 år, andra barnet- I föddes 8/3, 3670 g och 53 cm Mars 1/3-Fille...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
96 374
Senast: lil-sis
·
Gravid - 1år Snart har vi första födelsedagen och många av bebisarna (är dom ens bebisar längre?) börjar bli mer vilda än tama. :love: Har jag glömt...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
55 834
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar