Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte det var riktigt mycket nakenchock med tanke på att det är på jobbets toalettVilka fina bilder! Fast, jag är rätt missnöjd över den där nakenchocken.. jag hade ju förväntat mig lite kött
Nejdå, då försöka hitta på en massa saker som inte är jobbiga.Ellerhur.. Ungefär som när dom slutar sparka när pappa vill känna på bebissparkar man känner sig aningen hysterisk
Jag kommer dö av tristess helt seriöst! Och fan om det inte lugnar sig till helgen för då ska vi till Ullared. Punkt.
vecka 33 nu, och så sätter det igång om 1-2 veckor efter slemmis säger vi..JOO DET HOPPAS VI VISST!
Skämt och sido.. hon kan få vila ett par veckor till sen kan hon gott komma.. för visst är det i v 35 och framåt som de inte försöker stoppa FL om den sätter igång? Jag är rätt trött på att inte kunna sitta upp för att ongen trycker så det gör ont på revbenen, inte kunna halvligga ens och det är ett jädra meck. Nu verkar jag ju inte ens kunna gå utan att få en enda lång SD så joooo hon får gäärna komma ut! Då kanske hon kommer ut i lagom storlek också
Men det är nog allvarligt bra för både mig om omvärlden att detta lägger sig. Jag skulle fasen bli mentalt störd efter ett par dagar liggandes i sängen helt still. Bara tanken på det får mig att bli extremt impad av klockan. Men så långt ska vi hoppas att det verkligen inte går, inte kunna gå, inte kunna sitta och inte kunna halvligga. Det är ju att dö torrhetsdöden!
Men nä, bäbis ska stanna så länge hon behöver såklart.. men det kanske inte blir helt smärtfritt för varken mig eller min omgivning.
Men jag har försökt på alla sätt idag.. moahaha.. försökte övertala Olle om en försenad födelsedagspresent som jag ville ha.. tänkte han kunde köpa en är kompakta systemkameran till mig med argumentet att jag var i ett så känsligt tillstånd att han inte kunde säga nej Sen har han fått uppmaningar om att köpa starka ostbågar och godis.. de skulle va fingodis och icas var inte ok... meeeen jag tror han fuskat och köpt ica-godis ändå, men han är förlåten bara jag får GODIS! *drool*
Jag tyckte det var riktigt mycket nakenchock med tanke på att det är på jobbets toalett
vecka 33 nu, och så sätter det igång om 1-2 veckor efter slemmis säger vi..
I vecka 35 räknas de väl bara som tidiga - risken för komplikationer är väl ganska liten då? (så man behöver stanna på bb en evig tid och så menar jag?)
Slipper man det skulle jag gladeligen ta få en bebis så pass "tidigt"