Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
annat: hur äter ni? jag blir tvärmätt efter två tuggor!
Vilken hemsk situation för hon på fb. Tänk vad man ska slitas mellan lycka och sorg. Stackars!
Klockan: Vad jobbigt att du inte blir hörd på riktigt. Jag har varit jätte glad över att jag känt att min BM tagit mig på allvar vad det än handlat om och så fort jag sagt att jag velat kolla något så har det varit ett ja direkt. Visserligen har det inte varit några konstiga "stora" grejer, med min egen BM men jag uppfattade ändå som att jag blev tagen på väldigt stort allvar när jag trodde att jag ev läckte vatten. Det har verkligen förvånat positivt hur jag aldrig behövt "bråka" för att bli hörd. Igår när jag kom till BM så hade det strulat sig lite med tiden och vi hade bokat in olika tider så jag fick hjälp av en annan BM med blodtryck och kolla blodsockret. Så sa jag "jag vill göra ett urinprov också" och fick direkt svaret "ok" utan någon fråga. Sen frågade hon vad det var jag ville kolla "uvi" och då plockade hon bara fram rätt papper. Efteråt sa hon också att hon passade på att kolla efter äggvita när vi ändå höll på. Känns jätte skönt att de heldre "passar på" och testar en gång "för mycket" än för lite. Eftersom jag själv varit så glad över det så gör det mig så sorgsen att du inte blir hörd på riktigt. Visserligen är det kanske svårt att förstå allvaret i dina problem eftersom de verkar vara så ovanligt stora (?). Men de borde ju kolla i någon journal när man ringer? De borde väll förstå att det inte är normalt att någon ligger och skriker av smärta oavsätt om det "bara" är fogarna? Jag blir uppriktigt ledsen för din skull och önskar jag kunde ta över iaf för ett tag så du får andas lite. Fina fina du! *kraam*