@Zewz : Vad jobbigt att det inte blir bättre. Antar att det är en klen tröst, men ingen av våra ungar somnar själva i egen säng heller. Storebror vill helst sitta i knäet och så ska man lyfta över honom när han somnat till en saga, men han kan sträcka sig till att somna i sängen om man sitter bredvid. Tabea somnar f.n. bara i vagnen, så jag promenerar varje kväll. Men de sover ju bra på nätterna så det är ju verkligen att jämföra äpplen och päron förstås. Tyvärr sover inte mor och far så bra när gullungarna sover som bäst - nämligen hos oss. Min man tog detta foto en tidig morgon nyligen...
Normalt sett ligger han där jag ligger på bilden och jag sover ihoprullad i fotänden, nedanför barnen...
@deathslyna : Man behöver inte roa dem så mycket på en så kort flygning faktiskt. Det bästa är att hålla dem vakna så länge som möjligt innan och sedan ge en flaska ersättning/välling på planet. Kex är också bra, liksom sånger, fingerlekar och att leka tittut med dem som sitter bakom er.
Normalt sett ligger han där jag ligger på bilden och jag sover ihoprullad i fotänden, nedanför barnen...
@deathslyna : Man behöver inte roa dem så mycket på en så kort flygning faktiskt. Det bästa är att hålla dem vakna så länge som möjligt innan och sedan ge en flaska ersättning/välling på planet. Kex är också bra, liksom sånger, fingerlekar och att leka tittut med dem som sitter bakom er.