Evigheter sen jag var här tror jag...
Jag har också funderat på uv-dräkt, att ha ute på gården då eftersom hon inte har vett att sitta kvar i skuggan när jag far runt och pysslar med annat än att leka
Jag tittar iofs bara begagnat, men hittar nästan bara kortärmat/kortbent. Då måste man ju ändå hålla på och smörja väl?
Nu har hon tunna byxor och en tröja eller tunn skjorta... Kanske det räcker ändå. Solhatt och skor sitter kvar varierad tid förstås.
Kotte går inte själv än, men springer med stöd. Trippar fortfarande på tå, skor är beställda.
Och så har vi varit på ettårskontroll. Nu kan hon börja äta vanlig mat, här får du en broshyr. Hm.
71 cm lång och 8770 gram tung. Båda kurvorna går neråt men det ser jättefint ut sa bvc-tanten så jag får väl tro på det. Kotte mår bra i alla fall, och utvecklas ju som hon ska. Det roligaste som finns just nu är att sortera och stapla saker. Man hittar små byggen precis överallt, och det räcker ju inte med plock-lådan (sån med klossar i olika former som passar i lika formade hål) utan det ska sorteras skor, legobitar, kökslådor, hundleksaker... Gulligt men lite svårt att hitta ibland
I torsdags fyllde hon ett och fick smaka god tårta med favoriten nummer ett -banan (kommer garanterat bli första ordet
)