Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och där började jag fundera på om jag verkligen ska ha fler barn jag känner mig som om jag går runt i sirap hela tiden: långsam och seg. Nog är det tokmysigt med bebis men jag känner på mig att det nog blir rätt tungt att ha ett busfrö vid sidan också
Jag har pratat som om vi redan bestämt att det blir en tvåa och tror att jag planterat ett frö hos sambon men jag är inte riktigt övertygad själv. Du vet de där tankarna om huruvida man kan tycka om nästa barn lika mycket och så Och så tiden...
Jag håller med wtf, förra gången tyckte jag att vi hade händerna fulla med en bebis, nu tycker jag att det flyter mycket bättre med två barn Med första barnet är det ju en så stor livsinställning, jag tror att hur mycket man än vill ha barn och hur glad man än är så är det en stor omställning man måste anpassa sig till, när fler barn kommer är det liksom redan gjort. Och angående om man kan älska nästa lika mycket som första så är svaret ja. Jag upplever det som att hjärtat blev dubbelt så stort !