Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas medicinen mot klådan hjälper!! Är det Tavegyl du fått, eller Lergigan? Jag har bytt idag från Lergigan till Tavegyl och hoppas att min klåda ska bli bättre... Tyvärr fungerar Lergigan inget vidare på mig...
Vad skönt och smidigt med lösdrift! Kommer du skaffa medryttare också då? Det var jag inne på att skaffa, men hittade ingen lämplig tyvärr. Jag slutade hoppa direkt när jag fick graviditetsbeskedet och slutade rida ut i v.19 typ då hästen hade gått omkull med en annan ute i skogen. Damen var bara fyra år och inte så säker på vart hon hade fötterna än Hon var verkligen världens trevligaste häst, har aldrig känt mig så säker innan
På ett sätt så skulle jag tycka det var extremt skönt att få reda på graviditeten så sent, ha gått hälften av tiden utan ansträngning typ Har en teori om att enda anledningen att vi är gravida så länge är för att männen ska få chans att vänja sig. Roligast historien jag har hört om det är en bekant som inte insåg att han skulle bli pappa förens det var dags att krysta, då fick han panik...
Hoppas tabletterna hjälper! Låter verkligen inget vidare att det kliar så.
Dags för mig att börja gnälla också, har ju trots allt gått smärtfritt genom graviditeten, men nu, har så ont i ryggen efter några timmar på jobbet att jag bara vill gråta, har ett sittande jobb och det är på ena sidan i ryggen det gör ont, samma ställe varje j*kla dag, och det stör mig nåt oerhört. Men ändå, vill inte gå hem tidigare för lite ont i ryggen....
städmanin kom när vattnet gick, jag stod och hängde tvätt tills sambon vaknade till och undrade varför i helvete jag inte hade ringt förlossningen. 13 timmar senare kom vår prins. Kan konstatera att eda är underbart och jag aldrig gör om detta utan kejsarsnitt.