Orkar inte ens försöka citera alla som skrivit
Jag har mer ont nu, svårare att ligga bekvämt och det gör ont i magen i vissa lägen. Men jag blir lite orolig nu; Om det går ett par dagar när bebis rör sig mindre, ska man åka in då? Hade ju värsta vilda bebin förra veckan, men nu känner jag inte alls samma sak. Absolut nån gång om dagen, men det är inte direkt samma typ av rörelser som då. (25+0 idag)
Kanske en knäpp fråga: hur vet man att slemproppen har gått?
Ang. föräldrautbildning: min BM här i Sthlm vill skicka oss på ngn föreläsning. Ett tillfälle tror jag. Samma sak verkar gälla i Örebro, iaf om man inte har möjlighet att gå på de träffar de har som typ är tis förmiddag (liiiite svårt då jag inte flyttat dit än).
Jag fick två böcker av min BM, både Att föda och Att möta förlossningsrädsla. Har väl börjat lite smått på den första. Vill dock tipsa om en mer lättsam variant på samma tema: På smällen - från A till Bebis (Ann Söderlund & Hannah Widell). MKT rolig
Slutligen en allmän fråga: På kvällarna och ffa om jag har varit och ridit så är magen hård och klotrund och jag ser ut som att jag ska föda när som helst. Lite mer öm skulle jag väl tro också. svårt att böja mig framåt. Ska det va så? Vågar ju knappt knysta ngt om det för mannen för då får jag väl snart inte rida längre...