Sv: Vårföräldrar 2012?
oj, det fanns t.om ett namn på det. Tack så mycket för länken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hepatos?
Här är det trött. Trött trött trött. Kan inte sova igen , somnar sent, runt 01-02 och sen går jag upp minst ett par gånger per natt och klockan ringer runt 06. Någon som har sömntips? Inatt jobbar sambon, får se om jag kan somna sämre/bättre utan honom.
Sen har jag märkt att det ofta kryper i benen/kroppen, myror i benen :P
Embe: Helt galet men jag mår faktiskt rätt bra. Det har jag inte gjort på länge. Rösten är lite si och så och jag hostar slem än.
Men foglossningen är mycket lättare.
Känns som jag kan glädjas åt att vara gravid nu.
Appropå myror i benen så nu när du säger det så hade jag det förra gången, men har inte fått det (ännu) denna gång. Lider med dig, det är verkligen inte roligt! Jag själv hittade aldrig någon bra lindring - hoppas någon av de andra kan komma med bra tips istället!
Jag tycker också det är få som skriver i den här tråden som ska ha i april-maj , vart är ni?
Jag känner liksom att jag inte har så mycket att tillföra.
Jag skriver i stort sett bara när jag jobbar, enda gången jag har tid. Speciellt på nätterna, men då tycker jag att det är lite dålig aktivitet här Många gånger hemma är jag för lat för att logga in ens... Men jag är här inne och kollar flera gånger per dag (har ibland ganska långtråkigt på jobbet..)
delvis KL
Igår mådde jag inte så bra, mådde lite illa och magen kändes konstig. Vilade en stund på em/kväll då blev det bättre men det kom tillbaka när jag försökte få en jobbig treåring att somna. Magen kändes hård och typ dubbelt så stor, bebisen var det fart på som vanligt. Hade även problem med mitt ena öra, typ att det knäppte i det. Hade problem med lock för öronen förra graviditeten och har fått det denna gång också. I morse var magen som vanligt igen och örat krånglar bara ibland. Måde lite illa innan jag åt mellanmål men nu är det bra.
Om man jämför med andras problem här så ska jag inte klaga. Hoppas bara att jag får fortsätta må bra. Jag har tänkt att jobba till 31 mars, då går min projektanställning ut. Hur länge tänker ni jobba?