Sv: Vårföräldrar 2012?
meh sluta skriv såna mardrömsscenarior
Jag blir ju livrädd haha.
Jag måste ju få ventilera mig
Jag tror det är bra att veta riskerna, men samtidigt måste jag försöka att inte oroa mig för mkt. Det går i vågor tillsammans med mitt mående märker jag, igår hade jag en skitdag och var livrädd för sprickningar. Idag mår jag riktigt bra och funderar inte alls lika mycket över det.
Ang halsbränna. Härligt att du har hittat boven! Själv tror jag att något av ketchup/senap/smörgåsgurka sätter igång min halsbränna. Nu dissar jag allt sådant, samt mina goda mandariner (
) och har mycket mindre halsbränna!
Efter alla mina depp-inägg måste jag ju berätta att idag har det varit mysigt att vara gravid trots de här jäkla foglossningsproblemen. Min nya BM är jättebra, vi ligger på samma nivå och som ni skrivit tdigare i tråden har jag inget att oroa mig över vikten
.
Vi lyssnade på bebis hjärta, fick leta leta lite eftersom h*n härjade runt och dansade omkring i magen, h*n gav dessutom BM ett par smällar mot handen
. Alla värden var fina och det där mag-måttet låg strax ÖVER normal-kurvan . Det blev jag lite förvånad över eftersom jag inte har så stor bebismage ännu, eller har jag missförstått något igen kanske...
Fick komplimanger för lilla magen på föreläsningen och efteråt ville läraren prata om när han fick barn
I skrivande stund sparkar bebis och för en gångs skull är jag lyckligt gravid (om än inte på några rosa moln, haha).