Sv: Varför ljuger han?
Snokar blir nog snart Stalkers
Hihi, värst va folk snokar
Snokar blir nog snart Stalkers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hihi, värst va folk snokar
Alla ni som talar er varma för att snoka och googla: Tycker ni spontant sådär att det verkar vara en metod som skulle vara bra för TS att engagera sig? Tycker ni spontant att hon verkar oroa sig för lite? Analysera för lite?
Haha, jag tänkte jag skulle kolla din profil, och hör och häpna flera av de aktiva i tråden har varit inne på din profilsida för att se vem du är!
Däremot känner jag inget behov av att dubbelkolla vänners, dejters, pojkvänners eller ytliga bekantskapers uppgifter om eventuella aktiviteter.
Fast det kan ju vara så tott att du fortfarande har behovet att hänga på dejtingsidor för att du uppvisar det här beteendet? Även jag kommer ihåg tråden om kavajen som du skickade med en lapp i kartongen och den vart inte uthämtad osv .. Att vi som sitter på ett internetforum kan se en röd tråd i ditt beteende som du förmodligen visar IRL gör troligtvis att även killar drar sig undan. Du kanske tycker att du har förändrat ditt beteende och det är ju jättebra men tyvärr talar det mot dig att du ändå har startat en tråd om varför en kille som du ev. ska träffa ev. ljuger. Känns som att du famlar efter vad som helst.
Det här är så du i varenda tråd.Din tolkning, darling
Det här är så du i varenda tråd.
Mitt tips till dig, innan jag ger upp den här märkliga tråden, är: fortsätt som du gör! Du verkar jättenöjd med det så kör på bara. Och lycka till!
Din tolkning, darling
Ja och vet du varför jag tror så?
Har en vän som nätdejtat väldigt mycket och träffat så många toppenkillar - tills det gått ungefär 3 veckor då alla killar har dragit sig tillbaka med olika ursäkter. Anledningen har bl.a. varit att hon varit för på, överanalyserat etc. Ungefär som du då
Men sååå udda är hon väl inte ändå? Finns väl hur många somhelst som överanalyserar och tolkar varje ord?
Man får ju tänka på att det är vi här på buke som ser den sidan av dejting-tott. Dejterna vet ju inte att hon sitter och grubblar över varje detalj. Så för dem verkar hon säkert ganska normal.
Jag kan ärligt säga att när jag nätdejtade så "snokade" jag på nätet. Fb var ju guld för att veta om de var seriösa eller ej. Jag dejtade flera via zoosk, och, hör och häpna: de var nonchalanta/dumma/valfritt nog att dels inte spärra sina profiler för utomstående och dels tillåta dejt-apparna visa uppdateringar på wallen.
Resultat: jag som ej var vän med dem kunde obehindrat se när de skickade flirtar till andra. -> jag tappade intresset. En av dem var jag på restaurang med och dagen efter vår helkväll med lite hångel på slutet och tjat om att få följa med hem, så kom det ett sms om att ses igen. Fast en timme innan han skickade mitt sms skickade han flirtar på zoosk... Kul att veta att han först flirtar vidare och sedan skickar till sin live-dejt.
Nej, i krig och kärlek är det tillåtet att snoka. Inte i plånbok/telefon, men allt man kan hitta på nätet tycker jag är helt ok. Det är ju offentligt, varför skulle alla utom jag veta det som står där?
Du kanske tycker att du har förändrat ditt beteende och det är ju jättebra men tyvärr talar det mot dig att du ändå har startat en tråd om varför en kille som du ev. ska träffa ev. ljuger. Känns som att du famlar efter vad som helst.
Men ser du inte själv vad du håller med?
Minns? Nä hördu så intressant är inte jag att någon utantill skulle minnas alla mina trådar som handlar om mina dejting- eller kärleksbekymmer. Inte en chans!
Jag är en person som tar upp problem och löser dem istället för att grubbla, men i sådana här (och liknande) fall är det inte riktigt lämpligt. Därför skriver jag på buke istället, men ska nog allvarligt fundera på om jag ska fortsätta med det.
...och varför ska det jag gjort innan tas upp i denna tråd?