Varför ljuger han?

Sv: Varför ljuger han?

haha, ja jag ska inte gå in o "ta bort" dom som snokat :D ....fast lite nyfiken är jag på vilka som aldrig snokar , har snokat ;)

Är det inte bättre att skriva det direkt till dem du syftar på? Känns ju lite tramsigt att skriva sådär.

KL

Alla ni som talar er varma för att snoka och googla: Tycker ni spontant sådär att det verkar vara en metod som skulle vara bra för TS att engagera sig? Tycker ni spontant att hon verkar oroa sig för lite? Analysera för lite?

Jag fattar inte hur ni tänker ärligt talat.

Alla ni som talar er varma för att snoka och googla: Tycker ni spontant sådär att det verkar vara en metod som skulle vara bra för TS att engagera sig? Tycker ni spontant att hon verkar oroa sig för lite? Analysera för lite?

Jag googlar redan på allt möjligt jag är intresserad av - vilket jag också har skrivit. Jag kan googla - därför gör jag det :D

Stackars er andra som tydligen inte har förstått det förträffliga med dagens teknik och möjligheter till att ta reda på saker som intresserar.

Haha, jag tänkte jag skulle kolla din profil, och hör och häpna flera av de aktiva i tråden har varit inne på din profilsida för att se vem du är!

VA????:eek: ...men det heter förmodligen inte snokar då :D :D :D :D

...men tji dem - man får inte veta mycket om mig på min profilsida.

Du behöver inte tycka synd om mig alls, det är inte jag som startar stressade trådar om män jag inte träffat och måste upprepa ett mantra för mig själv för att inte gå under.

Jag googlar massa saker. Senaste är gillard sexism, abbott sexism, kichanga lodge, council of guardians. Däremot känner jag inget behov av att dubbelkolla vänners, dejters, pojkvänners eller ytliga bekantskapers uppgifter om eventuella aktiviteter.

Med det jag skrev menade jag att de som hejade på så glatt (och även du) kanske ska fundera över om du verkligen gynnas av att engagera dig mer i dessa män än du redan gör. Ni tycker uppenbarligen det, du tycker uppenbart att det funkar. Dåså - då är det ju bara att fortsätta.

Fast det kan ju vara så tott att du fortfarande har behovet att hänga på dejtingsidor för att du uppvisar det här beteendet? Även jag kommer ihåg tråden om kavajen som du skickade med en lapp i kartongen och den vart inte uthämtad osv .. Att vi som sitter på ett internetforum kan se en röd tråd i ditt beteende som du förmodligen visar IRL gör troligtvis att även killar drar sig undan. Du kanske tycker att du har förändrat ditt beteende och det är ju jättebra men tyvärr talar det mot dig att du ändå har startat en tråd om varför en kille som du ev. ska träffa ev. ljuger. Känns som att du famlar efter vad som helst.

Däremot känner jag inget behov av att dubbelkolla vänners, dejters, pojkvänners eller ytliga bekantskapers uppgifter om eventuella aktiviteter.

Vet du, inte jag heller.

Om du nu tycker att jag är för dramatisk, så borde du kanske se till dig själv också över hur du reagerar på hur jag funkar. Lugn och fin nu! Jag klarar mig fint - men ventilerar gärna saker för att hitta ro. ...men här på buke ska jag nog försöka hålla mig ifrån att ventilera sånt här i framtiden. Säkert som amen i kyrkan!

Fast det kan ju vara så tott att du fortfarande har behovet att hänga på dejtingsidor för att du uppvisar det här beteendet? Även jag kommer ihåg tråden om kavajen som du skickade med en lapp i kartongen och den vart inte uthämtad osv .. Att vi som sitter på ett internetforum kan se en röd tråd i ditt beteende som du förmodligen visar IRL gör troligtvis att även killar drar sig undan. Du kanske tycker att du har förändrat ditt beteende och det är ju jättebra men tyvärr talar det mot dig att du ändå har startat en tråd om varför en kille som du ev. ska träffa ev. ljuger. Känns som att du famlar efter vad som helst.

Din tolkning, darling :p

Jag är helt lugn. Som sagt - inga behov av något mantra här inte.

Det här är så du i varenda tråd.

Mitt tips till dig, innan jag ger upp den här märkliga tråden, är: fortsätt som du gör! Du verkar jättenöjd med det så kör på bara. Och lycka till!

Det här är så du i varenda tråd.

Mitt tips till dig, innan jag ger upp den här märkliga tråden, är: fortsätt som du gör! Du verkar jättenöjd med det så kör på bara. Och lycka till!

Jamen jag blir så trött på att ingen läser det jag skriver. Många läser IN en massa skit och så blir det deras (er) sanning.

Jag är nöjd med att jag reagerar på saker,jag är nöjd att jag känner, jag är nöjd att jag jobbar med mina brister och blir bättre och jag är nöjd med mig själv i stort. Jag tycker det är ganska bra :)

Ja och vet du varför jag tror så?

Har en vän som nätdejtat väldigt mycket och träffat så många toppenkillar - tills det gått ungefär 3 veckor då alla killar har dragit sig tillbaka med olika ursäkter. Anledningen har bl.a. varit att hon varit för på, överanalyserat etc. Ungefär som du då ;)

Ja och vet du varför jag tror så?

Har en vän som nätdejtat väldigt mycket och träffat så många toppenkillar - tills det gått ungefär 3 veckor då alla killar har dragit sig tillbaka med olika ursäkter. Anledningen har bl.a. varit att hon varit för på, överanalyserat etc. Ungefär som du då ;)

Fast du har ingen som helst aning om hur jag är irl, eller hur? Nä, just det!
Jag är inte hon ser du...

Men sååå udda är hon väl inte ändå? Finns väl hur många somhelst som överanalyserar och tolkar varje ord? :)
Man får ju tänka på att det är vi här på buke som ser den sidan av dejting-tott. Dejterna vet ju inte att hon sitter och grubblar över varje detalj. Så för dem verkar hon säkert ganska normal.

Jag kan ärligt säga att när jag nätdejtade så "snokade" jag på nätet. Fb var ju guld för att veta om de var seriösa eller ej. Jag dejtade flera via zoosk, och, hör och häpna: de var nonchalanta/dumma/valfritt nog att dels inte spärra sina profiler för utomstående och dels tillåta dejt-apparna visa uppdateringar på wallen.
Resultat: jag som ej var vän med dem kunde obehindrat se när de skickade flirtar till andra. -> jag tappade intresset. En av dem var jag på restaurang med och dagen efter vår helkväll med lite hångel på slutet och tjat om att få följa med hem, så kom det ett sms om att ses igen. Fast en timme innan han skickade mitt sms skickade han flirtar på zoosk... Kul att veta att han först flirtar vidare och sedan skickar till sin live-dejt.
Nej, i krig och kärlek är det tillåtet att snoka. Inte i plånbok/telefon, men allt man kan hitta på nätet tycker jag är helt ok. Det är ju offentligt, varför skulle alla utom jag veta det som står där?

Självklart är det dejting-tott jag menar... någon annan tott har jag inte pratat om eftersom jag bara stött på henne i just dejtingtrådarna.. men jag svarade på en fråga om man mindes hennes inlägg.. och det var svaret!

Fast darling .. att man gång på gång startar trådar som handlar om diverse killar som gör mystiska gester måste på något sätt speglas i verkligheten .. sorry ..

Du kanske tycker att du har förändrat ditt beteende och det är ju jättebra men tyvärr talar det mot dig att du ändå har startat en tråd om varför en kille som du ev. ska träffa ev. ljuger. Känns som att du famlar efter vad som helst.

Jag VET att jag har förändrat mitt beteende och jag VET att jag har att jobba på ännu. Även det har jag skrivit flera gånger i tråden redan, men ingen verkar vilja veta av den saken.

Man blir inte bra på något över en natt.

...och om ni nu är så många som påstår er vilja gott - varför känner du dig tvungen att skriva som du gör då, "Du kanske tycker att du har förändrat ditt beteende och det är ju jättebra men tyvärr talar det mot dig"? Är inte det mera att stjälpa än att hjälpa??
Bara hånskrattet som fattas...

Minns? Nä hördu så intressant är inte jag att någon utantill skulle minnas alla mina trådar som handlar om mina dejting- eller kärleksbekymmer. Inte en chans!

Fast tråden med kavajen mins ju till och med jag, som är typ den på Buke med minst koll av alla... :D

Jag är en person som tar upp problem och löser dem istället för att grubbla, men i sådana här (och liknande) fall är det inte riktigt lämpligt. Därför skriver jag på buke istället, men ska nog allvarligt fundera på om jag ska fortsätta med det.

...och varför ska det jag gjort innan tas upp i denna tråd?

Hmm.. jag skulle nog inte ha formulerat mig på samma sätt.... alls... men kan det inte vara så att man liksom helt enkelt kommer ihåg saker om andra användare, man skapar sig en uppfattning av andra och när man diskuterar med någon så kommer man ju ihåg en del grejer sen tidigare...

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 035
Senast: alazzi
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·
Relationer Jag ber om ursäkt för att det blev en så lång text men hoppas ni kan ta er tid att läsa och förhoppningsvis hjälpa mig! Jag har sedan...
Svar
14
· Visningar
3 067
Senast: Otter
·
Relationer Känner mej helt vilsen och vet inte riktigt vad som är upp eller ner just nu. Väljer att skapa ett anonymt konto för det här problemet...
Svar
4
· Visningar
1 718

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka