Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte min häst för att tävla, passar inte hoppning honom så hoppar vi inte, lämpar han sig inte för körning så kör jag honom inte. Triangelmärks han så går jag promenader med honom i skogen. Så är det bara
Sedan är det inte så att jag tycker att det är fel att tävla, det är säkert jättekul, och det kommer vi nog att göra också lite senare när vi blir lite duktigare, men jag skulle aldrig kunna sälja min häst för att kunna tävla, och jag skulle aldrig kunna offra något, riskera hans förtroende eller pressa honom för att vinna en tävling.
Och jag blir så arg över att vissa kan sälja sina hästar för att hästen inte längre passar ens mål och förhoppningar - när jag var tvungen att säga hejdå åt en vän där minsta problemet var att hon inte ens klarade av en LC i dressyr... Det var inte ens ett problem.
(För att undvika missförstånd; folk får sälja sina hästar hejdvilt - köpa och sälja nya varje dag om dom så vill. Just nu känns det bara så fruktansvärt orättvist, och det gör mig arg...)
Hur menar du att du är för stor ?
Finns det nån annan som kan hjälpa dig att rida då en medryttare kanske ?