Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du, jag ramlade över en gammal post jag gjorde som 18-åring eller nåt och herregud alltså! Jag skämdes när jag läste den hur tvärsäker och kaxig kan man vara liksom..?
Du är spännande och underhållande ändå.
Stämmer, Favina hette hon! Det var jag som blev lycklig ägare till henneVet också att det fanns en bukehäst en gång i tiden... men det var före min tid
Säkert
Ja jösses! Gaaaaaalet! ska se om jag hittar bilden på buketten, 85 rosor i alla möjliga färger!Åh, Favina!
På tal om dig, Jen80! Jag minns när vi fick gadriel att rita ett födelsedagskort och Snuffsan fick leverera en hink med rosor till dig.
Du kommer inte ihåg bildtråden som jag tror att jag och soffiplopp så att säga bodde i ett tag, med temat 'bläckfisken'? Jäklar, du var underhållande som få!
Ja jösses! Gaaaaaalet! ska se om jag hittar bilden på buketten, 85 rosor i alla möjliga färger!
Det började med mormor, tror jag? Ja den var kul i början men sen blev jag lite generad och slutade läsa, faktiskt...
Knapplån.
Har hängt på Buke i 15 år nu ungefär, och det har liksom varit som ett andra hem. Jag har lärt känns många underbara människor, fått ha massor av kul på forumet, lärt mig MYCKET om allt möjligt, fått ett stöd som inte ens går att sätta ord på..
Jag har gått igenom mer än halva livet och alltid haft Buke i närheten. Jag har fått skriva av mig under många jobbiga perioder, fått goda råd, stöd genom min pappas självmord, genom sorg och tragedier runt mina djur som lämnat jordelivet.. Ja. Det går inte att få ner allt ens.
Ibland kan jag reflektera över att jag som 12 åring hittade en fantastisk plats på nätet, och nu som 27 åring är den fortfarande lika bra!
Nu är jag mamma till två barn, har överkommit mycket av allt det som jag skrivit om och kommit oändligt mkt längre än vad jag någonsin trodde var möjligt - precis som så många här sade till mig!