Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag äntligen också fått höra historien om mikron, jag skrattar så jag gråter
Nu har jag äntligen också fått höra historien om mikron, jag skrattar så jag gråter
Håller med till 100%. På buke kan man stöta funderingar man har i olika frågor och det man kan vara säker på är att få en hel mängd olika svar, från olika perspektiv. Jag tycker alltid att jag får nyttig information (när man sållat litegrann) - om nästan allt.
Bukepedia
Buke är som en extra familj. Har väl hängt här i 15 år nu och även om jag inte är lika superaktiv nu som förr så skulle livet bli en aning fattigare utan kontakten jag har med alla fina människor här.
Det ÄR jättekul! Drog precis storyn för sambon som skrattade som fan
Buke är liksom en sfär som bara finns här och ingen annanstans. Det är därför vi återkommer hela tiden. Tror jag.
Det finns så många här som är mina vänner fast jag inte har träffat dem personligen. honung, till exempel, försökte skicka matjessill till mig i England men den fastnade nog i tullen - det var otroligt fint för mig under en jobbig tid.
Ja... Jag tycker att jag är runt en hel del på nätet - men jag har inte sett något som jag riktigt kan jämföra med Buke, faktiskt.
Du är ett exempel på något annat som fascinerar mig här: de som liksom växer upp på buke. De kommer hit väldigt unga och sedan får man följa dem under några väldigt viktiga år av deras liv då de utvecklas till vuxna. Det är spännande.
Ja... Jag tycker att jag är runt en hel del på nätet - men jag har inte sett något som jag riktigt kan jämföra med Buke, faktiskt.
Haha, det kan jag tänka mig! Det händer ju en del mellan åldrarna 15 och 30...