Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi får inte glömma permobilen
Den har visst jag glömt :-)
Det var då jag upptäckte kraften hos Bukefolket
Hur kommer det sig att det samlas så trevliga människor här? Som generöst delar med sig av fredagsmatrecept och julklappstips, dividerar om blå mikrovågsugnar och stöttar varandra i nätdejtingträsket och ger råd hur man fixar bilen eller vilka lagar som gäller när någon har besvärliga grannar? Som har hängt här år efter år sen finska vinterkriget?
Det är ett mysterium. Ha en glad fredag.
Hur kommer det sig att det samlas så trevliga människor här? Som generöst delar med sig av fredagsmatrecept och julklappstips, dividerar om blå mikrovågsugnar och stöttar varandra i nätdejtingträsket och ger råd hur man fixar bilen eller vilka lagar som gäller när någon har besvärliga grannar? Som har hängt här år efter år sen finska vinterkriget?
Det är ett mysterium. Ha en glad fredag.
Har faktiskt hämtat en okänd bukefalist och skjutsat denne till vård för några år sedan helt spontant - hade aldrig hänt på ett annat forum!
Den är så tjatig, bara
Mycket kort går den ut på att jag packade upp min nya mikro hemma, upptäckte att den var ljusblå istället för vit, ringde affären och läxade kraftigt upp stackarn som svarade. Han stammade upprepade gånger fram att de inte hade några ljusblå mikrougnar, att de aldrig någonsin haft det - men jag gormade upprört om att det minsann stod en i mitt kök just nu.
Efter att killen i telefonen gått för att konsultera en kollega kom han tillbaka och frågade: "Har du tagit av skyddsplasten?"
Det här hände på 90-talet. Det var sista gången jag skällde på en säljare, för övrigt.
Vi har trevliga människor, troll förklädda till nice persons och så har vi golitar...golit? trevlig? golit måste omvärdera sig.
Precis; det finns svar på allt och inget och det är ingen garanti att man får de svar man tänkt sig; vilket kan vara givande många ggr.får svar med infallsvinklar jag inte tänkt på och kunskaper jag aldrig kunnat googla mig fram till.
Har jag en fråga så är det enkelt att fråga bukeoraklet (fenomenet har till och med ett eget namn ) och får svar med infallsvinklar jag inte tänkt på och kunskaper jag aldrig kunnat googla mig fram till.