Vårföräldrar 2013!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013!

Haha ett helt gang jattemagar pa Ullared och stackars klockmalva utstrackt pa en bår som vi puttar omkring :D
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Haha! Bår låter lite otympligt. Rullstol kanske funkar? Med en såndär söt sittring och en fluffig kudde kanske?

Får hon färdtjänst dit tro? :)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

hahahahah
jag googlade lite för att få upp en fin bild! googlade pregnant wheelchair och fick upp denna...

Riktigt så illa hoppas jag inte att det är med vår fina Klockmalva! :D

tumblr_libzilf5I71qc7y4ro1_400.jpg
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Hahaha!

Undrar var Klockmalva själv tog vägen, hon lär ju få godkänna våra påhitt, om de funkar på Ullared ;)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

:rofl:
jag döööör vad gulliga ni är!
fast jag bara gnäller och skriver tråkiga saker så räknar ni min mig. :love:

Äh, det där var INTE ETT DUGG likt Apollo! Jag har faktiskt en RÅSA tröja på mig idag och dessutom har jag för dagen pudel-lockigt hår ... :p Bra försök! ;)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Har myst ner mig under en filt i soffan framför "Det okända" och ska snart peta i mig lite soppa. Har huvudvärk och massor att göra men tänker minsann låta det vänta tills jag mår lite bättre. Tur det inte är något jätteakut och viktigt... :)

Ett varmt bad senare blir det också, minsann!
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Men i övrigt är du lika inspirerad av halloweenhelgen? :)

Jaja, för tusan. :D

*KL*
Har pratat med BM nu som tolkade det jag beskrev av underlivssmärtor/Förlossningsont/värkar som muskelkramper ..... Det är väl samma som blir bak i ryggen när det gör ont i fogarna där så det var väl inte så konstigt men inte ett dugg roligt.
ingenting som påverkar bebisen i allafall.
Dock sa hon att om det inte släpper efter ca 1 timme så bör jag överväga att kontakta akuten nästa gång så jag kan få smärtlindring ...

Annars sitter jag i köket och håller på att få något allvarligt psykbryt på alla brödsmulor och dotterns leksaker som ligger överallt som jag inte kan plocka upp. Jag vägrar böja mig fram och ta upp något från golvet - det gör så (jävla) ont ... Man kan bli nervklen av mindre. Tror jag tar en tur med bilen och tittar på lite hästar istället? :idea:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Skönt att det inte borde vara någon fara med bebisen i alla fall! :)

Sen borde du låna en hund som kan städa brödsmulor och en såndär grip som pensionärer får ha till leksaker och övriga större prylar.
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Ja det är ju perfekt med en hund! Då kan hon koppla den till rullstolen så kan hon bli runtkörd vart hon än vill!

Fö Klockmalva, så borde du skaffa en liten ramp, så kan du lägga dig ner på sängen och sen rulla ner, likt en säl, till marknivå! Då kan du plocka leksaker! :idea:


PS. Ananas är så jäääävla gott. (en hel annanas en minut senare *mätt*)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Åååååh annanas! Nu vet jag vad som ska handlas på vägen hem! Satsumas och ananas!

Sitter och väntar på sambon som ska hämta mig för och åka ner till sjukhuset för ultraljud! :)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Det verkar ju som en mångfunktionell pryl det där, tittar man noga ser det ut som om man kan sitta i den också, eller? Vilket då borde innebära att man även kan sitta och tippa ryggstödet så den blir liggande. Klockmalva saknar ju i så fall bara kateter så behöver hon inte göra många fler moment fram till förlossningen! :idea:

Ananas är gott :)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Spännande! :love:

Själv ska jag lägga mig på soffan och sova en stund... *jädra huvudvärk*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 795
Senast: Nixehen
·
Gravid - 1år Har väntat ett tag på att det ska komma en sån här tråd men den dyker aldrig upp. Får helt enkelt göra en själv 😁 Jag är gravid i v 19...
88 89 90
Svar
1 794
· Visningar
125 152
Senast: Fille
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 782
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 761
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp