Vårföräldrar 2013!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013!

Jobbigt att det inte släpper, har du tagit alvedon? Druckit ordentligt? Ätit något salt?
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Ja verkligen! Så kan vi ligga där som några tjocka kollin i våra permobiler. Ska genast lägga fram förslaget till Alex :)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Jobbigt att det inte släpper, har du tagit alvedon? Druckit ordentligt? Ätit något salt?
Ja, sjukt irriterande. Lade mig i badet en timma istället för att sova på soffan, känner mig lite bättre nu och ska peta i mig ett par alvedon.

Tycker jag har druckit bra och soppan jag åt förut var ganska salt, men jag antar att jag borde dricka mer ändå. Går lite förkylningar i familjen och sambon är dödssjuk (:grin:) så det är kanske något sånt. :cool:

Ska försöka få röjt i köket. Det var det där med att inte bli en förslappad soff-säl i 9 månader. :grin::angel:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Jag känner mig precis som en sån säl, orkar inte ta itu med någonting (som jag ständigt gnäller över). Det hjälper ibland att berätta för sambon så fixar han det, har du provat? :p
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Jag har provat - väääldigt många gånger! Funkar klockrent! :D Så nu är det kanske dags att vara lite snäll så jag får den där pizzan jag så gärna vill ha... :angel:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Just såna detaljer som att hämta pizza eller göra något gott tills han kommer hem försöker jag faktiskt göra i gengäld lite då och då :)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Ja, tänk vad de stackarna får stå ut med egentligen, klart man får vara lite snäll emellanåt då också! ;)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Stackare? Den mannen är van vid att jag tar itu med saker utan att begära att han hjälper till så näru, honom är det inte särskilt synd om! Dessutom har han alltid sovmorgon när han ska jobba. När en annan får kliva upp före 6 så ligger han och slöar i sängen fram till 8, ibland ännu senare för han har minsann flextid! Dessutom är han hemma före mig för han slutar en timme före med. Och ÄNDÅ lagar jag ofta maten när han sitter vid sin dator. Det kommer jag nog att göra lite ändring på snart dock. Helst vill jag ha maten färdig när jag kommer hem efter jobbet så kan jag göra detsamma för honom när jag är ledig. Det hade underlättat massor då jag oftast inte orkar mycket mer än äta och sova när jag kommer hem :p

Så, dagens bitterinlägg: check! ;)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Ahaaa! :idea: Då får jag väl bara tala för mig själv och min sambo dårå! ;) :p

/Micks - på god väg att växa fast i soffan
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Haha, ja, det lät nog värre än det är. Han kommer i regel alltid och frågar om han kan hjälpa till med något men man hade ju sparat sååå mycket tid om allt var klart när jag kom hem :) Då hade man kanske hunnit umgås en stund på kvällen innan klockan blir 21 och jag tvärdäckar.
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

*kl*

Nu har vi sett våra små mirakel! Dom ligger som i en våningssäng och BM döpte dom till b1 och b2 :D b1 slog kullerbyttor konstant och sprattlade hejvilt medan vi fick vänta ut b2 för den skulle bara visa rumpan hela tiden :love:

Helt SJUKT! Vilka små under! :love: är helt salig :)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Åh, jag blir helt varm när jag läser! Vad mysigt! :) lyckades ni fastställa vecka nu?
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Åh vad härligt! Vilken lycka :)
Tänk att några såna små under kan göra att du mår så dåligt. Hur är det med dig förresten, har det blivit något bättre?
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Jag är i v11+6 idag så går då in i v 13 imorgon! Så skönt att det bara var + 2 dagar från originaldatumet :) hon blev lite irriterad på läkaren som hade sagt v.9 för hon sa att det inte går o säga så tidigt och ffa inte via vul!

Jag mår lite bättre, har inte spytt på 3 dagar nu och klarat mig utan medicinering igår och idag, har dock mått väldigt illa på kvällarna! Tanken är att börja jobba på tors..
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Hugger en knapp..

Vi var också på UL idag, från att ha varit på 17+6 ändrade hon till 18+4, så nu är bebben beräknad komma 3:e april istället för 8:e. Skönt att det blev åt det hållet istället för tvärtom i alla fall :) Jag va nästan 100 först på att jag såg två i magen, blev lite paff! Men det va bara en, känns rätt skönt ändå.. Och så tog vi reda på vad det är, men har inte bestämt än om vi ska berätta det för folk. Får se hur längt det går hålla sig ;-)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Haha, ja, det lät nog värre än det är. Han kommer i regel alltid och frågar om han kan hjälpa till med något men man hade ju sparat sååå mycket tid om allt var klart när jag kom hem :) Då hade man kanske hunnit umgås en stund på kvällen innan klockan blir 21 och jag tvärdäckar.

Haha! :p Ja det är trist att behöva ägna kvällarna åt städ istället för mys, det håller jag med om!
Storstädade häromdagen och har lyckats hålla det rätt snyggt och prydligt här hemma nu = massa tid till kvällsmys i soffan med True Blood i dumburken... :D
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

*kl*

Nu har vi sett våra små mirakel! Dom ligger som i en våningssäng och BM döpte dom till b1 och b2 :D b1 slog kullerbyttor konstant och sprattlade hejvilt medan vi fick vänta ut b2 för den skulle bara visa rumpan hela tiden :love:

Helt SJUKT! Vilka små under! :love: är helt salig :)

Häftigt och härligt!! :D :love:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Men vad skönt!
Dock kan datumet ändras rätt mycket vid RUL också. Jag hade gjort ett tidigt UL för att tidsbestämma graviditeten och sen KUB, men blev ändå flyttad 10 dagar jämfört med dessa som stämde bra med mina beräkningar.
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Ja, det förstår jag verkligen! Och att du inte kräkts på tre dagar är ju nästan värt att fira :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 796
Senast: Nixehen
·
Gravid - 1år Har väntat ett tag på att det ska komma en sån här tråd men den dyker aldrig upp. Får helt enkelt göra en själv 😁 Jag är gravid i v 19...
88 89 90
Svar
1 794
· Visningar
125 156
Senast: Fille
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 784
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 761
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp