Vårbilder!

Sv: Vårbilder!

Inte hunnit ta så mkt kort än, men ett sen i helgen har jag i alla fall.


phpyloa4w.jpg


Jättefint kort med vårblommor på!
 
Sv: Vårbilder!

Fast jag tyckte det var synd att det var så mkt torra gamla växter på min bild. Hade jag bara tagit bort allt det hade bilden sett mkt "renare" ut.
 
Sv: Vårbilder!

Min vilda älskling går inte med på några stillsamma bilder ihop med blommorna tyvärr, ser hon en blomma rycker hon sönder den och stoppar den i munnen innan mamma hinner fram! :angel:

Här är det full fart på gräsmattan iaf, tungan ute dessutom! :D
8552275.jpg
 
Sv: Vårbilder!

Jag har heller inte hunnit fota något, men tog ett med mobilen den första härliga vårdagen för några veckor sedan, dock ligger lite snö kvar.

(klickbar)
 
Sv: Vårbilder!

Inga vårgröna ängar här i innerstan, men i alla fall vårsol:
fnyfniken2.jpg

(Dom där lustiga öronen måste komma från hans fars sida...)

Fny
 
Sv: Vårbilder!

Jag har heller inte hunnit fota något, men tog ett med mobilen den första härliga vårdagen för några veckor sedan, dock ligger lite snö kvar.

(klickbar)

Å har du en boxer!!! (jo sonen var söt också :D ).

Saknar vår Ceasar som vi hamnade att ta bort för ett år sedan!!
 
Sv: Vårbilder!

Yes, en boxertik som heter Sonya. Hon är världens stoltaste storasyster :D

Boxrar är världens bästa barnhundar, fast folk som inte känner rasen inte verkar tro det. "De ser ju så farliga ut...." :smirk: :D

Vår Ceasar var vår son Emils vapendragare i vått och torrt, intill det sista. Ingen orkade leka så länge som Ceasar.....
 
Sv: Vårbilder!

Haha, den där målmedvetenheten visar min son när han ska ta sig till hundens vattenskål :D

Ja, molekylen är vanligtvis inte så där begärlig, utan det handlar mest om badrumströskeln och pappas hårborste. Men bilden blev bra.

Fny
 
Sv: Vårbilder!

Så här långt har våren kommit hos oss:) Men skulle jag inte älska just den här årstiden så skulle jag nog inte bo så långt norrut. Är dottern med sin Prins Bertil.
 
Sv: Vårbilder!

Boxrar är världens bästa barnhundar, fast folk som inte känner rasen inte verkar tro det. "De ser ju så farliga ut...." :smirk: :D

Vår Ceasar var vår son Emils vapendragare i vått och torrt, intill det sista. Ingen orkade leka så länge som Ceasar.....


Ja, ingen i vår bekantskapskrets kan begripa varför vi skaffade hund, än mindre kan de förstå att vi är nöjda med denna hoppetossa. Men de är inte med oss hela dagarna, och ser hur underbart och snäll hon är mot min son. Visst, hon kliver på honom ibland, och smäller honom med svansen, men det är alltid när det kommer folk och hon blir uppspelt.

Normalt sett så är hon alltid där sonen är, ligger helst tätt intill honom. om hon kunde skulle hon säkert klämma ner sig i hans spjälsäng också :D
 
Sv: Vårbilder!

det måste ju vara prins bertil i voullerim, kan inte tänka mig att det finns fler prinsar ;)

/Johanna (FÖL's "fruga")
 
Sv: Vårbilder!

Vilka underbara ungar alla har!
Måste bara visa en vårbild till, tagen igår. Visst är hon cool? 8)

phpa3s7ai.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 525
Senast: Hermelin
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 140
Senast: Emtherlia
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 423
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Igår fick min 13 åriga dotters medryttarponny somna in. Han var inte akut sjuk eller så men ägarna hade flyttat och kunde inte ta honom...
Svar
6
· Visningar
1 421
Senast: Kicki081
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp