Var köpa huvudstång?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Konie
  • Startdatum Startdatum
K

Konie

:confused:
Ja, frågan fanns ju rubriken. Måste testa huvudstång på "unga Fröken" med hittar ingenstans att köpa så förslag välkomnas.

Sv: Var köpa huvudstång?

Huvudstång finns nog på alla travshoppar?
Det är ju vanlig "extrautrustning".

Om du anger din hemmabana så får du nog fler konkreta förslag på inköpsställen.

Har Kalmartravet som hemma bana, men helt OK med internetshop istället. Travshopen på Kalmartravet har öppet mest dagtid då jag jobbar och tyvärr har jag 8 mil enkel resa dit.....

Har Kalmartravet som hemma bana, men helt OK med internetshop istället. Travshopen på Kalmartravet har öppet mest dagtid då jag jobbar och tyvärr har jag 8 mil enkel resa dit.....

B*rjes Tingsryd eller Ladug*rdsinrede borde väl sälja huvudstångar? dom har ju travutrustning och postorder :)

Tack, så självklart att jag borde kommit på det själv, men så går det när man e stressad och trött i huvudet....

Har du ingen i närheten du kan låna för att testa? kostar ju ändå ca 500:- i inköp & det finns ju roligare saker att köpa om den inte behövs :)

Har tyvärr ingen att låna av nästgårds. De tränare som är hyggliga bor en bra bit härifrån, i närheten finns bara en "Åsa-Nisse- typ"....
Men det blir ju ändå billigare att åka 6 mil tur och retur än att köpa en för 500:- som Nilema påpekade för mig.

Travshopen på Kalmartravet har öppet mest dagtid då jag jobbar och tyvärr har jag 8 mil enkel resa dit.....

Jag visste inte att det fanns en sådan där.:o Iofs har jag bara varit på KalmarTravet en gång hittills, men jag tyckte att jag höll ögonen öppna efter en sådan... Vet du de exakta öppettiderna?:angel:

Öppettiderna står bl.a i Kalmartravets program.... som jag inte hittar pga. storstädning....

Hör gärna av dig om du hittar det.:) Jag var där och tittade på några lopp i augusti, och köpte program då, men det stod tyvärr inte något om travshopen i den.:(

Förresten, var på området ligger affären?

Shopen ligger på parkeringen precis utanför stallområdet, till höger uppe vid grinden.

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 378
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 486
Senast: Squie
·
Hästvård Hej! Är lite ledsen men har lite funderingar som kanske någon kan hjälpa till med? Vetrinärbesiktade idag en 4 åring som tyvärr inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 956
Senast: Lutten
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 223
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈