K
Kimz0r
Sv: Vår hund attakerade lillasyster!!!
Den här tråden gör sådant med mig.
Den här tråden gör sådant med mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här tycker jag är lite ologiskt.Fast när barnet är äldre, så skäms de helt på egen hand och vet att de gjort fel, vad de gjort fel och när de gjort fel, även om inte mamma/pappa är där..
Det gör inte hundar. De är så obekymrade så, hela tiden innan matte/husse kommer in i bilden och då först kommer underkastelsen. Hunden går ju inte och underkastar sig och fjäskar för sig själv i sin ensamhet liksom
Ja, och man behöver ju inte mena på rädsla som skräck. "Åhnej nu kommer matte hem, ångest ångest".
Det är lite så vi känner, att vi vill hitta anledningen till varför han gjorde som han gjorde.
Pratade med mina föräldrar nu precis, de sa att veterinären sa att det var tydligt att han hade fruktansvärt ont i magen/tarmarna. Som sagt, vi väntar på vad proverna ska säga.
Stackars hund!
Att den överlevde övht.
Var en människa här som slängde sig framför tåget förra året.
En arm hittades, det var allt.
Hur mår hunden idag?
TS: Avliva säger jag. Biter den nån annan så
åker ni dit. Rejält! Då måste ni avliva + betala dyra skadestånd.
Är det värt det?
att ha en hund innebär ansvar. i detta ansvar ingår att ta bort sjuka individer. mina hundar hade också avlivats om de började bita på oacceptabelt låga retningar, trots att jag älskar dem oändligt.