Vanvård???

Sv: Vanvård???

Jag sa att jag hade för mig att man inte fick sätta upp tagtråd i en ny hästhage d.v.s. man bygger en hästhage. Jag sa inte att så här är det.

Innan du ytrar dig om vissa saker kanske du skulle ha läst MITT inläg oxå. jag skrev inte detta är fakta jag skrev jag har för mig vilket är en helt annan sak. :idea: :idea: :idea:

kingkong skrev:
manen är lång på vissa ställen och ser ut att "fattas" bitvis, och svansen går endast en liiten bit nedanför hasen, tunn och stripig den åxå. ....

ja inte visste jag att det var olagligt med långa manar och korta svansar, då skulle jag göra mkt olagligt med mina kallblods långa manar och mina appalosors tunna svansar :D

Liknande trådar

Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 175
Senast: Lisa2014
·
Hästmänniskan Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig an problemet eller OM det ens finns någonting att göra i efterhand. Jag köpte en 2,5åring som...
Svar
8
· Visningar
2 499
Senast: Zephira
·
M
Hästvård Jag fick ett erbjudande om att köpa tillbaka min förra häst och nappade på det diekt! Jag och en kompis åkte ut och kollade på honom för...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 857
Senast: Mynta
·
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 117
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar