Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror lite på mellan vilka banker det skickas. Men via sedbank som jag har mest erfarenhet av så är det så här:En person ska i helgen ha fört över 5000 från annan bank till mitt privatkonto hos Länsförsäkringar. Visst borde pengarna finnas på kontot nu? Google säger att det max brukar ta 24 timmar.
Tack för svar, verkar vara liknande på flera banker.Det beror lite på mellan vilka banker det skickas. Men via sedbank som jag har mest erfarenhet av så är det så här:
Överföring gjord på helgen finns på mottagarens konto senast måndag eftermiddag.
Överföring gjord före kl 14 en vardag finns på mottagarens konto samma eftermiddag någon gång runt kl 16-17.
Om du vill vara säker på att pengarna verkligen är överförda - be om ett "kvitto". Dvs ett foto på överföringen från personens dator eller annat konkret bevis på att överföringen skett.En person ska i helgen ha fört över 5000 från annan bank till mitt privatkonto hos Länsförsäkringar. Visst borde pengarna finnas på kontot nu? Google säger att det max brukar ta 24 timmar.
Om du vill vara säker på att pengarna verkligen är överförda - be om ett "kvitto". Dvs ett foto på överföringen från personens dator eller annat konkret bevis på att överföringen skett.
Var det inte det frågan gällde - strunta i inlägget
Säker?
I nästa sekund, efter fotot, dras överföringen tillbaka.
Det där är ett vanligt sätt för bedragare att lura sina offer, genom att presentera "bevis" helt utan värde.
Tidigare var det så men sist satte två av varandra oberoende in pengar en fredag, de kom fram tisdag veckan efter....Min erfarenhet säger att är det insatt på en helgdag så kommer det vardagen efter, efter lunchtid.