vandringstips

millen

Trådstartare
Jag tänkte skippa presenter till min mor och syster i jul, och istället ge dom någon upplevelse vi kan göra ihop. De är rätt så sportiga så jag har funderat på om jag kanske skulle planera ihop någon slags vandring/äventyrsgrej?

Så då tänkte jag höra om ni har några tips på fina vandringar som är ca 2 dagar och som är relativt lättvandrar (jag dras med reumatism). Det får gärna finnas något slags hotelliknande som man kan övernatta på men vi är inte så kräsna så det är inget måste :D

Jag tänkte skippa presenter till min mor och syster i jul, och istället ge dom någon upplevelse vi kan göra ihop. De är rätt så sportiga så jag har funderat på om jag kanske skulle planera ihop någon slags vandring/äventyrsgrej?

Så då tänkte jag höra om ni har några tips på fina vandringar som är ca 2 dagar och som är relativt lättvandrar (jag dras med reumatism). Det får gärna finnas något slags hotelliknande som man kan övernatta på men vi är inte så kräsna så det är inget måste :D

Var i Sverige? Eller utomlands?

Bortse från hösttipsen. http://www.skaneleden.se/aktuellt/vandra-med-guldkant-i-skane/

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 628
Övr. Barn Visste inte vart jag skulle vända mig men kom att tänka på gamla Bukefalos och gör ett försök, har fått så kloka ord härifrån på...
2
Svar
32
· Visningar
3 974
Senast: Sofie_B
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 622
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Nu kommer ett gnäll-inlägg men jag blir så frustrerad! Efter att ha ägnat mig åt andra sporter förut så försöker jag komma in i...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
20 849
Senast: Ginne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar