Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
UppdateringVeronika skrev:Funderar på Dammen innan han går ur tiden om han ff är i avel till våren och inte står alltför långt bort. Annars är Cosmopolite S en het kandidat. Men först ska hon ju få föl e. Qalle i Maj.
Lazio skrev:funderar.. på Tap In, General November, Dell Ridge Image, Yankee Mustang
svårt.
Veronika skrev:Uppdatering
Även Casir Ask är intressant, har även tittat lite på Haydn eftersom han är 75% fbl o stoet är lite grövre.
Ja, jag tycker han är väldigt intressant! Sen att han inte har så många avkommor är ju både positivt och negativt. Någon som sett nån avkomma och kan uttala sig om förärvningen?ancan skrev:Roligt att ngn mer än jag har börjat kika lite på Haydn...Han borde passa till många av våra äldre ston!![]()
Att han inte används så mkt beror ju till stor del på hans tävlingskarriär. han har ju tävlat svår klass under hel radda av år nu, och det med gott resultat och få skador...![]()
Hans stam är ju av bästa märke, och det är ju klart intressant med hans höga fullblods%!!!
Ja, det hade ju kanske inte vart så skoj till mitt stoGörel skrev:Sen har jag tyvärr hört från både de som använt honom och seminstation att han ska ha gett ett väldigt skarpt humör till sina avkommor. Vet någon om det stämmer?
Görel skrev:Trevligt att höra!
Pratade i somras med en på seminstationen som träffat flera skarpa avkommor, det beror kanske också på hur man definierar skarpt humör, men de tyckte att mitt Ceylon-sto var trevligt![]()