”Va, vad sa du matte, har jag aldrig gjort!?”Har fått byta till halsband då han rullar runt som en ål för att ta sig ur kopplet. Visa bifogad fil 126397
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
”Va, vad sa du matte, har jag aldrig gjort!?”Har fått byta till halsband då han rullar runt som en ål för att ta sig ur kopplet. Visa bifogad fil 126397
Nä vet du vad, låt min mamma vara ifredBritt-Marie här då.
Britt-MarieVisa bifogad fil 126418Britt-Marie här då. Hon ska flytta in till mej och Leffe om ett par veckor. Helsyster till Leffe.
Nix vi ska bli sambosNä vet du vad, låt min mamma vara ifred
Nix vi ska bli sambos
Vad stilig han börjar bli!Har fått byta till halsband då han rullar runt som en ål för att ta sig ur kopplet. Visa bifogad fil 126397
Jag tycker också det! (Även om hans lilla krage gör att jag tycker att han ser ut som den här dinosaurien från Jurassic Park. Kan ha att göra med personligheten också. )Vad stilig han börjar bli!
Jag hade ingen panik innan valpköpet, borde haft det. Bog är så himla jobbig bästa valpen jag har haft men jäklar vad tufft det är. Med dom andra var jag orolig och dom var så enkla. Vad jag minns i alla fall. Känns som ett vinnande koncept att vara orolig.Om mindre än en timme ska jag åka och hämta valpen. Som brukligt är sitter jag nu med tankarna snurrande, vad har jag gjort? Tänk om de andra hundarna kommer hata henne! Tänk om allt blir kaos!
Känner lite att det hör till med halvpanik Jag är egentligen inte speciellt orolig för hur det ska gå.
Det låter braJag hade ingen panik innan valpköpet, borde haft det. Bog är så himla jobbig bästa valpen jag har haft men jäklar vad tufft det är. Med dom andra var jag orolig och dom var så enkla. Vad jag minns i alla fall. Känns som ett vinnande koncept att vara orolig.
Någon här som vet mini ålder för valp på tävlingsplats?
Ska tävla nästa helg med vuxna hunden, och kom just på att ingen är hemma den dagen, och måste då ha med Yoshi...
Gäller rallylydnad.
Tack4 mån. Står i rallyreglerna.
Herregud vad läskigt!!! Vad skönt att allt gick bra ändå.Toke ramlade ner i en brunn på kvällens promenad(locket var borta) det var precis att jag nådde nackskinnet på honom när jag låg på knä och sträckte ner armen och han stod på bakbenen tack och lov att jag nådde honom och att det inte var massa vatten i brunnen. Vågar inte ens tänka på det. Det var massa långt gräs i vägkanten så brunnen syntes inte när jag gick på vägen. Enda skadan som blev var att jag fick sätta mig på knä i brännässlor, inte så skönt men det hade kunnat vara mycket värre!