Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner man revbenen så är det nog en okej vikt! Tycker det är svårt att bedöma hull med men hellre slankare än tjock. Har dock inte haft det problemet med Floki och Tonto. Dom åt ju inte så dom var ju alltid smala som stickor funderar ibland på om Bog är lite för tjock.Tycket det är supersvårt med hullbedömning på valpen, svårt att veta om det lösa skinnet är just skinn eller hull. Går det att bedöma utifrån bild här tro?
Ja de känns tydligt! Undrar om veterinären hade sagt något om han var lite i överhull, jag hade tänkt fråga men glömde bort det i all stress!Känner man revbenen så är det nog en okej vikt! Tycker det är svårt att bedöma hull med men hellre slankare än tjock. Har dock inte haft det problemet med Floki och Tonto. Dom åt ju inte så dom var ju alltid smala som stickor funderar ibland på om Bog är lite för tjock.
Jag har också dem, de är sjukt smidiga. Men mina är mycket smalare för jag gillar inte att ha så mycket i handen.På dogaccess! 2.5 meter. Det är dessutom supermjukt.
https://dogaccess.se/koppel/laderkoppel/special/allt-i-ett-koppel-8-mm-x-25-m
Lägg upp ett par bilder så får vi se om det går att se tycker man kan få ett ganska bra hum även på bild, speciellt på korthåriga förstås!Ja de känns tydligt! Undrar om veterinären hade sagt något om han var lite i överhull, jag hade tänkt fråga men glömde bort det i all stress!
Ska fota imorgon!Lägg upp ett par bilder så får vi se om det går att se tycker man kan få ett ganska bra hum även på bild, speciellt på korthåriga förstås!
Ta en bild rakt uppifrån när han står och en från sidan!
Jag är också bekymrad över hullet. Tränaren tyckte det var okLägg upp ett par bilder så får vi se om det går att se tycker man kan få ett ganska bra hum även på bild, speciellt på korthåriga förstås!
Ta en bild rakt uppifrån när han står och en från sidan!
Jag hör bara kritik åt andra hållet, att det är bättre att hunden är lite mager än lite tjock!Jag är också bekymrad över hullet. Tränaren tyckte det var ok
Man känner revbenen billigt tydligt hela vägen. Kan nog vara ok.
Men, ryggen är en vass planka.
Färgad av hästvärlden där föl absolut inte ska ha vass rygg....
Vassa tycker jag aldrig att de ska kännas, men det är ju en fråga om muskler, inte hull.Jag är också bekymrad över hullet. Tränaren tyckte det var ok
Man känner revbenen billigt tydligt hela vägen. Kan nog vara ok.
Men, ryggen är en vass planka.
Färgad av hästvärlden där föl absolut inte ska ha vass rygg....
Vassa tycker jag aldrig att de ska kännas, men det är ju en fråga om muskler, inte hull.
Förstår att du är trött. Man blir så himla påverkad av att ha hundar som inte äter. Skönt att han åt det här!Hittade Magnussons på ICA. Gav en portion till Oskar och han slukade det. Försökte slicka och gnaga av glasyren från fatet efteråt.
Så uppenbarligen finns det foder han äter med god aptit. Tänkte fodra med detta ett tag för att få honom att äta normalt - utan trugande och sedan återgå till torrfoder. Och ja, jag räknar med visst gnissel att gå tillbaka till torrfodret.
Jag är bara så trött på att ha en hund som äter mindre än en tredjedel av rekommenderad giva torrfoder.
Få se hur det påverkar magen.