Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nånstans runt 500 - 600 kr ungefär.Vad får man betala på ett ungefär för en vaccination nu för tiden?
Här har distriktarna rabatt för valpar upp till 6 månader så alla vaccin kostar 390kr.Vad får man betala på ett ungefär för en vaccination nu för tiden?
Häromkring kostar det runt 400-500:- Men det skiljer sig säkerligen var i landet man bor.Vad får man betala på ett ungefär för en vaccination nu för tiden?
Tittar på Oskar och konstaterar att han delat sig i två hundar, som inte riktigt passar ihop
En framdelshund. Och en mkt högre bakdelshund. Rena dragstern.
Han växer.
410:- kostar det hos oss.Vad får man betala på ett ungefär för en vaccination nu för tiden?
Haha. Han är stilla två mikrosekunder i taget så det är svårtVi (jag) vill ha bilder, massor av bilder
Haha. Han är stilla två mikrosekunder i taget så det är svårt
Visa bifogad fil 119620
Ja absolut, det är en självklarhet för mig! Ger Nexgard.Vi har fått utskrivet fästingmedel (Nexgard), använder ni fästingpreparat? Valpen har en bra päls så det är relativt lätt att se fästingar, men såklart vill jag skydda mot fästingar. Men lite nojig också mot preparat.
Tack snälla!Ja absolut, det är en självklarhet för mig! Ger Nexgard.
När valpis blir större så blir det lättare att hitta på egna lekar! Förstår att det känns tufft att inte kunna vara med på allt.Igår var det valp kurs igen. Det var mera kontakt övningar och om o lika belöningar och så. Och en övning var att man skulle springa och locka på valpen så man be tyder typ kul och lek för den för då bygger man ett bra band och att den vill ha koll på en och vara nära en och så.
Det var bara mamma som gjorde övningarna idag men jag bröt ändå hop då för jag har rullstol och jag KAN INTE springa så då kändes det som hopp löst att jag inte kommer vara kul för min valp
Men han var jätte duktig på allt iallafall och han lär sig saker jätte snabbt
Vet du - jag kan inte heller springa! Men visst leker vi Oskar och jag. Och visst kan vi träna inkallning och många andra saker.Igår var det valp kurs igen. Det var mera kontakt övningar och om o lika belöningar och så. Och en övning var att man skulle springa och locka på valpen så man be tyder typ kul och lek för den för då bygger man ett bra band och att den vill ha koll på en och vara nära en och så.
Det var bara mamma som gjorde övningarna idag men jag bröt ändå hop då för jag har rullstol och jag KAN INTE springa så då kändes det som hopp löst att jag inte kommer vara kul för min valp
Men han var jätte duktig på allt iallafall och han lär sig saker jätte snabbt