Valp ska ut på nätterna

Vi ger just nu kokt ris med kyckling. Hon har inte bajsat något idag och hon har inte vaknat något inatt heller.

Har hon blivit förstpoppad nu istället? Hon är fortfarande pigg leker, väldigt bra aptit och dricker som vanligt.

Hjälper inte detta så kontaktar vi vetrinären igen och be oss få komma in med henne.
Troligen så äter den mindre än vanligt (jmd med typ torrfoder) Det finns inte så mycket att bajsa ut.

Vi ger just nu kokt ris med kyckling. Hon har inte bajsat något idag och hon har inte vaknat något inatt heller.

Har hon blivit förstpoppad nu istället? Hon är fortfarande pigg leker, väldigt bra aptit och dricker som vanligt.

Hjälper inte detta så kontaktar vi vetrinären igen och be oss få komma in med henne.
En förstoppad hund är besvärad. Den kan ha ont magen, kräkas och framförallt sitter den och trycker och trycker utan att det kommer något bajs.

Om hunden beter sig helt som vanligt men bara inte har bajsat är de troligtvis pga att ni ändrat kosten och kanske gett mindre mängd mat.

Det är skillnad på att inte ha avföring och inte kunna ha avföring trots försök till att bajsa.

Heeelt OT! Jag trodde jag skulle få se en bild på valpen när jag scrollade över bilden på gräsmattan.
Jag bara "Puppyyyyii......nää..bajs?" :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 620
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 544
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar