Dethär är ju förresten ett VÄLDIGT tydligt exempel på detdär som gör så att vi som inte an ser oss själva som proffs kanske inte ens vill eller vågar skriva här för att då blir man såhär ner tryckt direkt. Och det är verkligen INTE trevligt mot NÅN! Och då kan jag lite hålla med TS att det är som en klubb för in bördes be undran faktist
Det är liksom ingen som har sagt att det bara är att köpa vilken hund somhelst så blir den helt auto matiskt ens dröm hund och jag har VERKLIGEN INTE för säkrat TS att: oavsett vilken hund hon väljer kommer det att bli en DRÖM
Som du på står. Och du vet an tagligen inget om hurmycket andra har läst på om nån ras så att skriva att ni såkallat proffs lägger mera tid för att ni googlar en timme eller två det är också bara som ett försök att trycka ner dom som kanske frågar nånting här som inte duger för såkallat proffs.
Detenda som blir av en sån atti tyd är att ännu färre vanliga hund ägare och hund ny börjare vågar skriva här och då är det ju bara ännu större risk att det INTE blir bra för dom och deras hundar! För då kanske dom känner att dom heltenkelt inte vågar fråga nån som kan mera för att dom bara kommer bli ner tryckta då. Och JAG tycker att det är VÄLDIGT dumt och o nödigt!!