Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att se en till gårdis här, hämtade vår i fredags
Skickar kennelnamnet över PM Är dålig på att lägga upp bilder här på Buke dock, hade varit lättare om man inte behövde lägga upp dem på nätet först.Va roligt! Vilken kennel? Ser framemot bilder
Ja, dessa namnvad är kriterierna för namnet ? och kommer du vilja kalla hunden för precis det namnet eller kommer du börja kalla den för smeknamn?
lilla norton går nu under namnet pottan (norton/ nottan/ pottan ) och hennes lek farbror flea fick smeknamnet fisen i tidig ålder (han hade rejäla gaser om man säger så ).
och uttal är inte så jobbigt tycker jag, våg gamla hette traja, dvs folk kallade henne för raja/ taja och div variationer..
men det är det ingen som led av
När Frej växte ur sin korg i plast fick den lov att bli leksakslåda, men ibland måste man ju såklart testa ligga där ändå
Annars har det funkat bra med hans nya dagmatte, han åker dit 2 dagar i veckan och vill nästan inte komma hem igen för han har så kul tilsammans med henne och hennes hund. När han väl kommer hem sover han som en stock, han hinner bara innanför dörren hemma innan han somnar
Jag försöker igen:Fixa bilden, måste ju seeeee!!
ParabolerJag försöker igen:
Hoppas bilden syns nu, jag ser den iaf men det gjorde jag förra gången jag laddade upp den också
Jag försöker igen:
Hoppas bilden syns nu, jag ser den iaf men det gjorde jag förra gången jag laddade upp den också
Santo är 1 och får fortfarande det. Varför vet jag inte riktigt, kan väl inte skada tänker jag och han gör ju av med energi som en dåreValpfoder, hur länge äter era det? Varför/varför inte?
Valpfoder, hur länge äter era det? Varför/varför inte?
Min är 10 månader och hon har ätit vuxenmat i ca 2 månader. Det blev så eftersom jag gav mush och hon funkade inte alls på deras valpfoder så då fick hon deras vuxenmat och nu när jag gick över till torrfoder igen så kändes det inte lönt att börja med valpfoder när hon är så pass gammal.Valpfoder, hur länge äter era det? Varför/varför inte?
ser verkligen ut som en liten humla
Kayo börjar snappa upp det här om att säga till när han vill gå ut! Igårkväll efter middagen pep han vid dörren och gick ut och kissade och bajsade. Nu på FM. efter han och Santo stojat gick han ut på balkongen, pep och fick gå ner och kissa
Edit: någon som kan hjälpa mig att kolla på brit care puppy vs brit care activity? Santo har ätit puppy länge men tänkte gå över på activity till honom, de ser lika ut i innehåll förutom mer fett i activity, så kan valpen också äta det?