Blanda med lite vom?
Han får mush vaisto svart påse då santo också får det. Just nu 1 per mål så 3 totalt. Magen är bra så kanske kan öka på med en till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blanda med lite vom?
Han får mush vaisto svart påse då santo också får det. Just nu 1 per mål så 3 totalt. Magen är bra så kanske kan öka på med en till?
Får han bara mush vaisto, inget mer och bara 3 bullar per dag eller missuppfattar jag allt helt och hållet?Han får mush vaisto svart påse då santo också får det. Just nu 1 per mål så 3 totalt. Magen är bra så kanske kan öka på med en till?
Jag reagerade med - 3 bullar per dag låter galet lite En valp ska ha lika mycket som en vuxen.Får han bara mush vaisto, inget mer och bara 3 bullar per dag eller missuppfattar jag allt helt och hållet?
När Ebrah var 8 veckor till 4-5 månader så åt hon ungefär 1kg per dag, 20-20,5kg är bra vuxenvikt på henne. Först när hon var 5månder började hon äta något mindre. Tippar på att ca 400-500g per dag är lagom mängd till henne nu.Jag reagerade med - 3 bullar per dag låter galet lite En valp ska ha lika mycket som en vuxen.
Min nu 4 kilos valp får 6 bullar per dag + en halv dl torrisar - han kommer väga runt 9-10 kg som vuxen.
Jo vissa kan det ju skifta på, men över lag så har det stämt väldigt bra på mina hundar att mängden varit densamma hos valpar som när dom blivit vuxna - förutom någon justering ibland vid vissa tillväxtperioderNär Ebrah var 8 veckor till 4-5 månader så åt hon ungefär 1kg per dag, 20-20,5kg är bra vuxenvikt på henne. Först när hon var 5månder började hon äta något mindre. Tippar på att ca 400-500g per dag är lagom mängd till henne nu.
Får han bara mush vaisto, inget mer och bara 3 bullar per dag eller missuppfattar jag allt helt och hållet?
Jag reagerade med - 3 bullar per dag låter galet lite En valp ska ha lika mycket som en vuxen.
Min nu 4 kilos valp får 6 bullar per dag + en halv dl torrisar - han kommer väga runt 9-10 kg som vuxen.
Då är jag medNi kan vara lugna, det är såklart utöver torrfoder!
Eftersom jag frågade om man kunde ge något extra, fick svar på vom, och svarade sedan att han får redan mush
Chibo har blivit hela 5 månader nu och väger 14 kg. Hit och dags visar han inget vall för 5 öre, och hade man testat honom på får så hade han sprungit åt motsatt håll så fort fåren hade rört på sig Såg ett klipp med tiebball tror jag det hette (typ valla yogabollar) skaffade en och satte den på tomten.... han vågade inte gå ut ur huset så länge den var på tomten. Satte den utanför och nu fortfarande 2 veckor senare så morrar han och reser ragg när han ser den för sedan springa in med svansen mellan benen
Varför är det tråkigt? Treiball har ingentingsohelst att göra med vallning, däremot en hyfsat bra sysselsättning för alla raser vad gäller fysisk o mental aktivitet.Det var ju tråkigt.
Varför är det tråkigt? Treiball har ingentingsohelst att göra med vallning, däremot en hyfsat bra sysselsättning för alla raser vad gäller fysisk o mental aktivitet.
Vad har vallning med bollar att göra?Tyckte det var tråkigt att en BC inte hade visat någon vallning.
Vad har vallning med bollar att göra?