Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är i Småland denna helgen på annat, annars hade jag varit där och jobbat i jobbets monter. Har jobbat där ett par år innan och det brukar vara galet mkt folk så förstår att det var bra miljöträningInte alla dagar man betalar inträde på jobbet...men i dag har jag gjort det. Det är ett stort, årligt event som hyrt hela området. Bonden och skogens dag. 15 000 besökare på två dagar. Precis allt man kan tänka sig i maskin och fordonsväg för skog och jordbruk. Lilla Calibra har fått miljöträna med stöd från farbror Skägg.
Hon har sett traktorparader, grävskopor, sågverk, hästar, får, höns, hundar, folk, motorcykeluppvisningar, vallhundar i jobb, oljud, fikat på cafė mm.
Hennes reaktion- "jaha..."
Så härligt trygg i sig själv. När det blev förmycket väntan la hon sig ner och vilade
Är hon redan bråkigNågon som behöver en 1årig fågelapportör? Tik,Viszla,idel ädel adel i stammen.
Nääääääääääää Bella är ingen Viszla
Hon är inte här,den kom in som en förfrågan på mail från en uppfödare i utlandet.Men hörru hur många vovvar har du hemma? Jag är konstant förvirrad.
Men hörru hur många vovvar har du hemma? Jag är konstant förvirrad.
Huvudet på spiken Det händer ju lite nu o då under sommartid att jag förmedlar hund åt utländska uppfödare.Det känns som att antalet är lite flytande
Tycker valpis är något tunn och äter lite lite, något man kan ge som extra?