Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej en Jaktgolden. en till kooiker blir det nog inte på ett bra tag, Fenna är som 10 hundar. Frågan är bara om man ska våga kontakta uppfödaren och visa ett intresse eller inte. Har ju bara Fenna hos mig nu och en till hund får man ju plats med nu när Corinne ska leva pensionärsliv hos mina päron och slippa Fenna.Åh, en kooiker till eller?
Jaha, åh En sån hade jag också velat ha om jag inte var utställningsintresserad Klart du ska höra av dig!Nej en Jaktgolden. en till kooiker blir det nog inte på ett bra tag, Fenna är som 10 hundar. Frågan är bara om man ska våga kontakta uppfödaren och visa ett intresse eller inte. Har ju bara Fenna hos mig nu och en till hund får man ju plats med nu när Corinne ska leva pensionärsliv hos mina päron och slippa Fenna.
Åh så kul! Och det är alltid så spännande när folk är intresserade av Golden/ska skaffa en att höra från vilken uppfödare (så har du lust att berätta i pm vore det himla kul )Nej en Jaktgolden
Skalman är 13 veckor gammal nu och har senaste veckan har han övat hårt på att kunna stå på tre ben och pinka Fast bara mot just denna sten och ingen annan Han får till och med en sprätt eller två med bakbenen efter ibland
Har inte sovit senaste dygnet så det får bli en kortkort update:
Hämtade Sherlock.
Sherlock är galet söt.
Jovisst kan jag berätts vilken kennel jag är intresserad av i pm. Vi har haft jaktgolden tidigare men då inom familjen, känns att det är dags för en apportör igen. (Smilesarna har ett eget liv idag tydligen)Åh så kul! Och det är alltid så spännande när folk är intresserade av Golden/ska skaffa en att höra från vilken uppfödare (så har du lust att berätta i pm vore det himla kul )
Ah, utställningsbiten fyller Fenna för mig Men jag känner att jag behöver en till arbetande hund.Jaha, åh En sån hade jag också velat ha om jag inte var utställningsintresserad Klart du ska höra av dig!
Har inte sovit senaste dygnet så det får bli en kortkort update:
Hämtade Sherlock.
Sherlock är galet söt.
Hjälp så söt!!!!Så vansinnigt praktiskt med ett handtag bak på valpen
Galet söt
Han är galet följsam och vill göra så mycket med mig - precis som sin mor. Hoppas bara han inte blir lika övertaggad som hon är Men han är lite mer bekväm, så jag tror inte det. Dock har han ärvt hennes bollgalna sida så där får jag vara lite försiktig Men han är en gose - fast med jäkligt vassa tänder, som han gärna använde och främst när han är trött (vill tugga händer då), men det går över. Jag vaknar varje morgon med honom bakom ryggen med hans nos snusandes i nacken på mig@russinbulle: Han har så vansinnigt söt och vänlig uppsyn litegrann "Hej matte, vad ska vi hitta på för kul nu då?"
Helt klart rätt val att ha kvar honom
Han är verkligen fantastisk söt!
Inte alla dagar man betalar inträde på jobbet...men i dag har jag gjort det. Det är ett stort, årligt event som hyrt hela området. Bonden och skogens dag. 15 000 besökare på två dagar. Precis allt man kan tänka sig i maskin och fordonsväg för skog och jordbruk. Lilla Calibra har fått miljöträna med stöd från farbror Skägg.
Hon har sett traktorparader, grävskopor, sågverk, hästar, får, höns, hundar, folk, motorcykeluppvisningar, vallhundar i jobb, oljud, fikat på cafė mm.
Hennes reaktion- "jaha..."
Så härligt trygg i sig själv. När det blev förmycket väntan la hon sig ner och vilade
Nej tyvärr, inte vad jag tänkte på. Måååånga hundar....Då kanske du såg min blivande uppfödare (säger man så?). Hon var nämligen där med sina tre eurasier, tror det var där i alla fall
Adagio föder ju upp för fina hundar en riktigt liten godbit har du fått hem och mitt whippethjärta klappar lite extra när jag ser whippetvalpar.Hoppar väl in här med då! Igår hämtade vi hem en till whipp, från samma kennel vår 1-åring är ifrån. De är dessutom halvbröder med samma mamma
Ja han gör ju det, kan inte motstå!!Adagio föder ju upp för fina hundar en riktigt liten godbit har du fått hem och mitt whippethjärta klappar lite extra när jag ser whippetvalpar.