Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får ursäkta men vad är hon för ras? Jättefin
Min fina Lia 6 månader nu! Imorgon är sista tillfället på valpkursen. Buhu
Bild TACK
(Inte nädvändigtvis på när han kissar, men på hur 7-månadersvalpen ser ut)
Här är pappsen i ungefär samma ålderHan börjar se vääldigt vuxen ut i ansiktet
Här är pappsen i ungefär samma ålder
Fast det är väl inget att grämmas över,det är mer regel än undantag att 8v valpar har båda nere.Småpluttarna vetbesiktades och självklart är den enda saken som är fel i hela gruppen på sex valpar att just min valps ena testikel inte ramlat ner. Den där turen jag trodde att jag hade lyckats charma till mig har visst lämnat mig igen. Usch vad jobbigt allt blev.
Nä kanske inte, jag är nog bara lite allmänt låg och ser det värsta i allt just nu Tack!Fast det är väl inget att grämmas över,det är mer regel än undantag att 8v valpar har båda nere.
Och det skulle stå INTE har......Fast det är väl inget att grämmas över,det är mer regel än undantag att 8v valpar har båda nere.
Jag förstod faktiskt det från hur meningen börjadeOch det skulle stå INTE har......
Lite roligt med små heelervalpar - veterinärerna är ofta lika förvånade varje gång över att småttingarna i stort sett alltid har fått ner kulorna i påsen vid besiktningenOch det skulle stå INTE har......
Det är en mycket tydlig indikator på detNu har Calibras öron börjat vissna. Det är ömsom upp och ömsom fladder så nu är nog tandömsingen på gång
I går lyckades skägget stå på två ben och pinka...frambenen!!Skalman är 13 veckor gammal nu och har senaste veckan har han övat hårt på att kunna stå på tre ben och pinka Fast bara mot just denna sten och ingen annan Han får till och med en sprätt eller två med bakbenen efter ibland