Japp! Jag bor på KlostergårdenDet gör jag! Vi var ute i ärenden kring St Lars och passade på att traska runt i omgivningarna där! Visst är du och Ammo också Lundabor?
Vilket även @TheaH gör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp! Jag bor på KlostergårdenDet gör jag! Vi var ute i ärenden kring St Lars och passade på att traska runt i omgivningarna där! Visst är du och Ammo också Lundabor?
Kanske ge honom en gammal handduk doppad i kallvatten att tugga på? Bara kolla så han inte äter upp den såklart. Det var uppskattat av min lilla iaf.Kan valpar ha tandvärk? Morris håller på att byta tänder och nu ikväll är han pipig och ynklig, han är tydligt besvärad av munnen och är inte alls sitt vanliga framfusiga jag. Han är ovillig att öppna munnen men när man väl kan titta in så är de stora kindtänderna på väg upp.
Typiskt att det kom nu på kvällen och inte på dagen när vi kunde åkt till vår husveterinär och kanske fått smärtstillande...
Kan valpar ha tandvärk? Morris håller på att byta tänder och nu ikväll är han pipig och ynklig, han är tydligt besvärad av munnen och är inte alls sitt vanliga framfusiga jag. Han är ovillig att öppna munnen men när man väl kan titta in så är de stora kindtänderna på väg upp.
Typiskt att det kom nu på kvällen och inte på dagen när vi kunde åkt till vår husveterinär och kanske fått smärtstillande...
Fasar för när valpens tänder börjar bytas ut :/, hon är redan nu väldigt bitig.
Så pass att jag bestämt mig för att kommande hund i framtiden inte ska vara valp eller i alla fall ngn retriever så att man kan distrahera med bollar .
Norton kan apport men det är inte så roligt, mycket roligare att kampa eller nypa matte i fettet..
Ja man glömmer ju på ngt sätt bort allt det jobbiga, kiss och bajs hade man räknat med (men inbillat sig att det skulle vara snabbt avklarat), möbelknaprande och gosedjurs mördande. Men det är ju en envis jäkel vi fått. Säger man att hon inte får bita på soffan (trots att man dränkt den i anti bit) så attackerar hon ens hand, eller fot.. och går på en igen och igen. Det som fungerar bäst att att bita igen smärtan, gå bestämt från och ignorera henne helt, vilket är svårt när hon då nafsar en i knävecken .Du måste ju få känna att du köpt valp