Så himla himla söt @Elementary kommer ni lära honom kommandot "elementärt" samt förse honom med basker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Basker måste han ju ha i alla fall @Elementary ! Och ett skotsrutigt täcke ^_^.Så himla himla söt @Elementary kommer ni lära honom kommandot "elementärt" samt förse honom med basker?
En jakt mössa måste han ju ha i alla fall @Elementary ! Och ett skotsrutigt täcke ^_^.(googlade och det finns ju för skjutsingen det för hundar )Så himla himla söt @Elementary kommer ni lära honom kommandot "elementärt" samt förse honom med basker?
OjHar sedan besöket hos uppfödaren gått igenom mina bilder många gånger. Insåg några dagar efteråt att trots att jag hade sagt att alla var lika charmiga och mysiga (och kände så precis då) så var det en liten parvel som fastnade lite extra sådär i efterhand.
Han var den som hon hade klippt innan och hon trodde att han kanske kunde vara lite trött och så, men han klängde runt som sjutton, klättrade upp i ansiktet och busade loss som om det inte spelade nån roll alls. Han trivdes väldigt bra i famnen och var därmed lättast att fotografera, så jag har fler bra bilder på honom än de andra. Han var också den som lekte mest med sambon på golvet och det finns därför en hel del fler videoklipp med honom i fokus (så mycket fokus man nu kan få när man försöker filma en virvelvind med en potatis).
Sa inget till uppfödaren då jag ju ville att hon skulle välja den mest passande valpen helt efter egna känslan osv. Visste inte heller om det egentligen var just klippningen som fick honom att stå ut från de andra. Nu såhär ett tag senare så känns det inte så och jag har nästan "önskat" mig just den valpen när jag gått igenom bilderna.
Iaf, uppfödaren har nu valt valp och det blev... precis den valpen!
Så det här är Sherlock Holmes
Jaa, jag blev verkligen själaglad@Elementary, så underbart! Det var nog meningen att just den lilla sötvalpen skulle till dig då In med fler bilder nu!
BedlingtonterrierOj
Vad är det ras?
Bor du i Lund? Eller är fårhagen bara väldigt lik den här? :P
Lia börjar verkligen bli en stor tjej nu såhär vid 5,5 månaders ålder. Under gårdagens morgonpromernad hittade hon får och med tanke på reaktionen har vi nog inte sett sådana förut. Hon tyckte de var lite märkliga Ensamträningen som gått lite upp och ner har verkligen lossnat sista veckan och igår var hon hemma ensam ca 45 minuter utan minsta problem! Helt lugn när vi kom tillbaka och inte ett ljud
Valpkursen är igång igen och jag har också anmält oss till ytterligare en valp/grundskurs i höst. Vill bara gå massor av kurser! Varför har man inte råd med allt man vill göra på en och samma gång??
Nänä Min gospropp
Vill Monster ha en maskot?
Vill Monster ha en maskot?
Vilka fina valpar det skulle bli!Jag har faktiskt inte frågat...
Jag tror att om Monster fick välja skulle det nog bli en liten, sportig golden faktiskt!
Vilka fina valpar det skulle bli!
Och där har vi beskrivningen av rasen i den nya rasstandarden "Golden Corso är en jakthund framtagen för att vara med under apjakt där den hämtar ner apan från trädet och håller fast den/skakar den medvetslös åt ägaren. En tuff hund som inte backar oavsett storlek på Apan. Filmen visar en vanlig jaktsutuation och hur hunden apporterar och hanterat en apa"Verkar som de skulle kunna spöa King Kong i alla fall...
Bor du i Lund? Eller är fårhagen bara väldigt lik den här? :P