Hahaha ja det säger mig ju jätte mycketDet blev en Bella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha ja det säger mig ju jätte mycketDet blev en Bella
Vi kräver bildbevis!
Fast ni kommer tro att jag är helt koko!Vi kräver bildbevis!
KOM IGEN NU!!Fast ni kommer tro att jag är helt koko!
*letar efter ignoreknappen*Till mitt försvar vill jag säga att jag är uppväxt med rasen och jag är väl medveten om vad dom borde användas som,men jag vet också att man kan använda dom till annat och att dom är skit trevliga.
Till mitt försvar vill jag säga att jag är uppväxt med rasen och jag är väl medveten om vad dom borde användas som,men jag vet också att man kan använda dom till annat och att dom är skit trevliga.
Det vet vi redan!Fast ni kommer tro att jag är helt koko!
Skulle just gissa på att Bella var en ko (typiskt kossenamn) och så var hon tom svartvit-fläckigTill mitt försvar vill jag säga att jag är uppväxt med rasen och jag är väl medveten om vad dom borde användas som,men jag vet också att man kan använda dom till annat och att dom är skit trevliga.
Haha! Jag tänkte det samma,men sa inget,Hon får ett nytt namn när hon kommer,stamtavle namnet kan jag inte göra något åt då hon redan är reggad.Skulle just gissa på att Bella var en ko (typiskt kossenamn) och så var hon tom svartvit-fläckig
Lite kul att du tror att vi ska tro att du är koko (ko ko)Haha! Jag tänkte det samma,men sa inget,Hon får ett nytt namn när hon kommer,stamtavle namnet kan jag inte göra något åt då hon redan är reggad.
Nät mobbing,nät mobbing!!!! Moderatorn !!!
Står för fågelInte helt fel att hon redan står på fågel och simmar som en utter.
Tyvärr lyckas jag inte ladda upp videon
Vad råmar du överNät mobbing,nät mobbing!!!! Moderatorn !!!
Äsch! Nu ska vi inte vara kinkigaStår för fågel
Det är ju dumt om hon står på fågeln, då kan den inte lyftaÄsch! Nu ska vi inte vara kinkiga
Tror jag får gå över till grannen en mörk kväll o stjäla en pippi från dom så jag kan fortsätta träningen.(dom föder upp fasaner o har höns......host! harkel! )
Tänkte inte på det! Då står hon för fågelvingar om vi ska vara korrektaDet är ju dumt om hon står på fågeln, då kan den inte lyfta
Gå en kurs eller två så brukar fågel ingå
Ang kurs, använder dom ff mås?Det är ju dumt om hon står på fågeln, då kan den inte lyfta
Gå en kurs eller två så brukar fågel ingå