Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så hade Iza det när hon var valp. Vi ringde veterinären och de sa åt oss att ha kamplekar och ge henne hårda tuggben. En eller två dagar senare var valptänderna borta.
Mig veterligen är det inte vanligt i rasen. Kan inte minnas att nån av de andra drevrarna vi haft i familjen haft det så. Jag sa till honom att ha lite dragkamp och ge ben så vi får väl avvakta lite till och se hur det utvecklas. Börjar nått peka galet får han väl åka in med henneÄr det vanligt att de får problem?
Min valp hade dubbla både uppe och nere, men uppfödaren sa åt mig att ha is i magen och att hon aldrig hade behövt dra tänder på någon valp. Så jag hade is i magen och tänderna trillade ur
ser väldigt vuxen ut upptill, sen så är det bebis mage och gos nertillPå lördag hämtar vi äntligen hem honom! Hoppas veckan går fort.
Bilderna togs av uppfödaren nu i förra veckan, 7 v gammal. Nu börjar han bli stor och få lite mer vuxna drag tycker jag!
Haha eller hur, ser lite roligt ut!ser väldigt vuxen ut upptill, sen så är det bebis mage och gos nertill
Sicka parabol-öronFick äntligen reda på hur jag kommer att plugga nu i höst, och det känns riktigt bra med det schema jag lagt upp. Med tanke på hunden då alltså Vi har lite kört fast med ensamhetsträningen som jag skrev tidigare i tråden, så nu jobbar vi i korta stunder och hoppas att vi ser framgång om någon vecka. Har turen att ha en sambo som får ta med lillen till jobbet, och det får han nog lov att göra de dagar jag har 2-4 h föreläsning då valpis inte är redo för den sortens ensamvistelse ännu. Har även hittat en tjej som kan vara dagmatte som verkar supertrevlig, och som dessutom bor nära universitetet. Hoppas på att kunna lämna honom där de gånger jag har längre dagar, åtminstone en dag i veckan. Sen har ju sambon skift också som går att trixa lite med så det kan bli riktigt bra det här. Är bara tvungen att lite skriva av mig, känns så lovande just nu efter någon vecka av förtvivlan över ensamhetsträningen, vi fixar nog det här
EDIT: Fixade ett bildcollage av hur han har växt från 2-5 månader här om dagen
På lördag hämtar vi äntligen hem honom! Hoppas veckan går fort.
Bilderna togs av uppfödaren nu i förra veckan, 7 v gammal. Nu börjar han bli stor och få lite mer vuxna drag tycker jag!
Dom öronen trotsar verkligen tyngdlagenFick äntligen reda på hur jag kommer att plugga nu i höst, och det känns riktigt bra med det schema jag lagt upp. Med tanke på hunden då alltså Vi har lite kört fast med ensamhetsträningen som jag skrev tidigare i tråden, så nu jobbar vi i korta stunder och hoppas att vi ser framgång om någon vecka. Har turen att ha en sambo som får ta med lillen till jobbet, och det får han nog lov att göra de dagar jag har 2-4 h föreläsning då valpis inte är redo för den sortens ensamvistelse ännu. Har även hittat en tjej som kan vara dagmatte som verkar supertrevlig, och som dessutom bor nära universitetet. Hoppas på att kunna lämna honom där de gånger jag har längre dagar, åtminstone en dag i veckan. Sen har ju sambon skift också som går att trixa lite med så det kan bli riktigt bra det här. Är bara tvungen att lite skriva av mig, känns så lovande just nu efter någon vecka av förtvivlan över ensamhetsträningen, vi fixar nog det här
EDIT: Fixade ett bildcollage av hur han har växt från 2-5 månader här om dagen
Vad blev det då??Jag vet inte ens om jag vågar skriva detta Men jag har uppfyllt en dröm idag och köpt ett dobbis substitut
Det blev en BellaVad blev det då??