Så söt hon är! Emma-Sue, vilket fint namn!
Tack.
I dag har Emma-Sue hittat igen nagra gamla blomkrukor som vaxter har kommit i. Den har ar hennes nya favorit att bara ga omkring med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så söt hon är! Emma-Sue, vilket fint namn!
Skulle nog säga att det oftast är tvärtom faktiskt - många ser ut som mastiffer nästan Vilket är ett stort problem i rasen skulle jag säga - de håller inte fysiskt för sport/tjänst (samt dåligt med drift).@Wingates tycker han ser väldigt trevlig ut . Har sett några dobbisar som inte alls tilltalat mig, de har liksom sett väldigt "typade"ut, nästan mot vinthundshållet men vet inte om det är nån showvariant ellet bara slump. Har tyvärr inte sett dobbisar ute på tävling alls, det vore kul att se lite mer av dem. Sen kanske det inte så vanligt då jag rör mig mest i agility och lydnads-sammanhang så det är fel grenar om man ska se dobbisar .
Han är verkligen fin!Skulle nog säga att det oftast är tvärtom faktiskt - många ser ut som mastiffer nästan Vilket är ett stort problem i rasen skulle jag säga - de håller inte fysiskt för sport/tjänst (samt dåligt med drift).
Brukslinjerna är generellt lättare och smidigare än show. Men visst, en och annan bruks är absolut för lätt i typen men det är rätt ovanligt rent generellt.
Ah det finns en och annan som kör lydnad, men agility är inte riktigt deras sport nej Jag hoppas att intresset för dobermann som brukshund ska öka nu med det fina resultatet på fci vm.
Och tack såklart! Jag tycker han är lagom i typen, smidig och lagom stor - samt ben som är rejäla utan att han blir tung.Visa bifogad fil 154402
Kan ha varit nån amerikansk annars, de har längre hals@Wingates jag tror det var mest huvud och hals jag reagerade på. Väldigt avlånga huvuden och lång hals men det typ bara två individer som jag sett för ganska länge sen som var sällskapshundar. Möjligt att de inte var renrasiga fast de presenterades som dobbisar.
Tack snälla!Han är verkligen fin!
Här blir tyvärr ingen valp efter Slyngeln till mig i år. Fick besked om att tiken som var dräktig tyvärr avlidit i samband med valpning och att valparna inte gick att rädda Vill inte lägga ut fler detaljer av hänsyn till tikägaren, men här lägger vi projekt valp tillfälligt på hyllan. Jag har tagit mig an en omplacering, så nu finns det två hundar i familjen i alla fall.
Här blir tyvärr ingen valp efter Slyngeln till mig i år. Fick besked om att tiken som var dräktig tyvärr avlidit i samband med valpning och att valparna inte gick att rädda Vill inte lägga ut fler detaljer av hänsyn till tikägaren, men här lägger vi projekt valp tillfälligt på hyllan. Jag har tagit mig an en omplacering, så nu finns det två hundar i familjen i alla fall.
Vilken mardrömHär blir tyvärr ingen valp efter Slyngeln till mig i år. Fick besked om att tiken som var dräktig tyvärr avlidit i samband med valpning och att valparna inte gick att rädda Vill inte lägga ut fler detaljer av hänsyn till tikägaren, men här lägger vi projekt valp tillfälligt på hyllan. Jag har tagit mig an en omplacering, så nu finns det två hundar i familjen i alla fall.
Öronen!!!
Jag kan officiellt säga att jag "hör hemma" här nu, eftersom jag kommer att bli med valp innan året är slut
Jag väljer att inte nämna varken födelsedatum eller leveransdatum, men det dröjer i vilket fall inte allt för länge innan en liten retrievervalp flyttar hem hit
Jag som aldrig skulle ha en stor hund, och inte ville ha någon "krävande" ras. Tack vare dotterns hund är jag nu helt såld och bara längtar till att få börja träna min egen hund "på riktigt"! Jag ska försöka lära mig så mycket det bara går om retrieverträning, så att jag kan förvalta min lilla valp på bästa sätt!