Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min var likadan, fick bli munkorg en period då jag kände att det påverkade relationen negativt att jag hela tiden gick och vaktade på honom under promenaderna.Ja man får verkligen komma ihåg att det är en fas! Lilla S går för närvarande som en dammsugare ute vilket INTE är särskilt trevligt när man bor i centrala Göteborg. Har verkligen fått upp ögonen för hur mycket plast, cigaretter, snus och annat äckel folk slänger. Plus allt råttbajs. Vi måste börja över på 'låt bli' men man kan ju inte gå runt och säga det varande meter ! Men hoppas också att "stoppa allt i munnen" också är lite av en fas.
Det är tur för dem att de är så söta...
Vi väntar fortfarande. Hittade en blodfläck på golvet för någon månad sen, men gissar att det kom från munnen när hon tuggat ben. Känns som det börjar bli dags. Idag kissade hon 4 ggr på vår promenad....Och dääär är även första löpet igång. Så vuxen hon känns nu?
Vi väntar fortfarande. Hittade en blodfläck på golvet för någon månad sen, men gissar att det kom från munnen när hon tuggat ben. Känns som det börjar bli dags. Idag kissade hon 4 ggr på vår promenad....
8,5 månad. Och ja, hon är både mer lomhörd och skällig så hormonerna har börjat härja runt i alla fallHur gammal är hon nu?
Jag har väntat och trott att det ska dra igång i flera veckor nu, hon var helt loco för några veckor sedan och uppe i det blå tränade ett litet pass med henne idag dock och då kändes hon på banan!
8,5 månad. Och ja, hon är både mer lomhörd och skällig så hormonerna har börjat härja runt i alla fall
Så söt hon är! Emma-Sue, vilket fint namn!Det har med steniga backar ar vi bra pa har i Oregon. Emma-Sue har inget emot att klafsa runt i vattnet, men ar inte alls overtygad om att man kan stoppa ner huvudet ens en centimeter under vatten ytan. Det lar komma, sa ingen hets. Nar jag kastar en bit kyckling som hamnar pa botten sa provar hon ... en millimeter eller tva, men "one of these days" ar hon nog hungrig nog att prova ordentligt.
Visa bifogad fil 154198