Det ar inte latt att trana valp nar man star med sma, sma bitar godis som i och for sig ar mycket atravarda ... men sa slapper parontradet ett paron precis framfor nosen pa Emma-Sue. Gissa vad hon valde att ta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Selma går sitt allra finaste fortgående hon förmår när jag har famnen full av äpplen. Inte ens grisöra dög, hon skulle print ha ett litet äpple. Hon är helt galen i äpplen.Det ar inte latt att trana valp nar man star med sma, sma bitar godis som i och for sig ar mycket atravarda ... men sa slapper parontradet ett paron precis framfor nosen pa Emma-Sue. Gissa vad hon valde att ta?
Selma är ju pudel, hon är riktigt picky när det gäller mat och godis. Men äpple som sagtHar blir alla mina galna nar det galler gronsaker av alla slag. Applen, paron, kal av alla slag, romane sallad, you name it... Princess Diva ater ocksa alla andra typer av sallads blad, men Tate stoppar vid romane. An sa lange ater Emma-Sue allt jag forsoker med, och kale (tror det ar gronkal) ar en riktig hojdare. Enkelt att ge lite extra godis da.
Selma är ju pudel, hon är riktigt picky när det gäller mat och godis. Men äpple som sagt