Valpledighet + hemifrånjobb beviljat :love: Det känns fortfarande så overkligt allting, att något jag längtat efter så länge faktiskt ska bli verklighet men samtidigt så tungt med sorgen efter Zeppelin. Jag antar att det blir bra när hon väl är hemma, allt är bara så svårt just nu. Men vi behöver någon som livar upp huset, det är för tyst! 💔
 
Det ar inte latt att trana valp nar man star med sma, sma bitar godis som i och for sig ar mycket atravarda ... men sa slapper parontradet ett paron precis framfor nosen pa Emma-Sue. Gissa vad hon valde att ta?:meh:
Selma går sitt allra finaste fortgående hon förmår när jag har famnen full av äpplen. Inte ens grisöra dög, hon skulle print ha ett litet äpple. Hon är helt galen i äpplen.
 
Har blir alla mina galna nar det galler gronsaker av alla slag. Applen, paron, kal av alla slag, romane sallad, :crazy: you name it... Princess Diva ater ocksa alla andra typer av sallads blad, men Tate stoppar vid romane.:D An sa lange ater Emma-Sue allt jag forsoker med, och kale (tror det ar gronkal) ar en riktig hojdare. Enkelt att ge lite extra godis da.:laugh:
 
Har blir alla mina galna nar det galler gronsaker av alla slag. Applen, paron, kal av alla slag, romane sallad, :crazy: you name it... Princess Diva ater ocksa alla andra typer av sallads blad, men Tate stoppar vid romane.:D An sa lange ater Emma-Sue allt jag forsoker med, och kale (tror det ar gronkal) ar en riktig hojdare. Enkelt att ge lite extra godis da.:laugh:
Selma är ju pudel, hon är riktigt picky när det gäller mat och godis. Men äpple som sagt :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 576
Senast: YlvaG
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 150
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kultur Nu har listan över årets sommarpratare kommit. Jag har bara kollat lite snabbt men spontant ser jag fram emot Andrev Walden och Marcus...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 706
Senast: cirkus
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 924

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp