Igår började vi Tävlingsinriktad valp och unghundskurs. Såå roligt att få nya ögon på sig. Det var också väldigt skönt att känna att den tiden jag lagt ner på att vara på planen utan att göra något har gett resultat. När det var vila och instruktioner valde hon mestadels att sitta lugnt mellan mina ben. Enda kriteriet jag hade var att hon inte fick dra i kopplet, i övrigt var hon helt utan kommando. Första gången i en hundhall också!
1732123464289.webp

Igår började vi Tävlingsinriktad valp och unghundskurs. Såå roligt att få nya ögon på sig. Det var också väldigt skönt att känna att den tiden jag lagt ner på att vara på planen utan att göra något har gett resultat. När det var vila och instruktioner valde hon mestadels att sitta lugnt mellan mina ben. Enda kriteriet jag hade var att hon inte fick dra i kopplet, i övrigt var hon helt utan kommando. Första gången i en hundhall också!
Visa bifogad fil 157064
Nykvarn för Madde? Hon har väldigt fin lydnad på sina hundar :)

Visa bifogad fil 157064
Kollade snabbt och trodde du satt på en häst! :o

Liknande trådar

Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 822
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
890
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 224
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama