Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi tackar för tiden i den här tråden men kl 22.36 föll min valp ihop från ingenstans på våran kvällspromenad o dog, att jag skulle avsluta våran kvällspromenad med att bära hans livlösa kropp hem va inte de slutet jag väntade mej på våran dag
Herregud, vilket trauma .Vi tackar för tiden i den här tråden men kl 22.36 föll min valp ihop från ingenstans på våran kvällspromenad o dog, att jag skulle avsluta våran kvällspromenad med att bära hans livlösa kropp hem va inte de slutet jag väntade mej på våran dag
Men käre värld vilken otur du har haftVi tackar för tiden i den här tråden men kl 22.36 föll min valp ihop från ingenstans på våran kvällspromenad o dog, att jag skulle avsluta våran kvällspromenad med att bära hans livlösa kropp hem va inte de slutet jag väntade mej på våran dag
Vi tackar för tiden i den här tråden men kl 22.36 föll min valp ihop från ingenstans på våran kvällspromenad o dog, att jag skulle avsluta våran kvällspromenad med att bära hans livlösa kropp hem va inte de slutet jag väntade mej på våran dag
Men vad fruktansvärt! BeklagarVi tackar för tiden i den här tråden men kl 22.36 föll min valp ihop från ingenstans på våran kvällspromenad o dog, att jag skulle avsluta våran kvällspromenad med att bära hans livlösa kropp hem va inte de slutet jag väntade mej på våran dag
Ja alltså han gjorde som vanligt på kvällspromenaden, gick runt o nosade lite medan vi väntade på att hans far skulle nosa klart på en fläck o sen ställde han sej o tittade på mej som så många gånger förr o sen föll han o sen va han bortaJag beklagar verkligen. Sa himla svart nar det kommer sa plotsligt och dessutom ar en valp.
Så fruktansvärt ledsamt att läsa, beklagar.Vi tackar för tiden i den här tråden men kl 22.36 föll min valp ihop från ingenstans på våran kvällspromenad o dog, att jag skulle avsluta våran kvällspromenad med att bära hans livlösa kropp hem va inte de slutet jag väntade mej på våran dag
Ja alltså de gör året kunde ju ha varit inställt känner jag nuMen käre värld vilken otur du har haft
Beklagar sorgen
Jag trodde aldrig att jag skulle behöva bära min älskade lilla plutt hem så Skadad absolut för vild kunde han va men inte livlös efter att ha försökt få liv i han igen. Tack o lov har jag väldigt bra grannar som stöd nu när sambon jobbar bortaHerregud, vilket trauma .
Ta hand om dig och jag hoppas att du har stöd hemma.
TackSå fruktansvärt! Jag beklagar verkligen
Ja han skulle bli 9 månader nu Han va ju död när han föddes men sen dess har han vart som vilken normal valp som helst egentligen förutom när han vart dålig o de visade sej att han på något sätt hade kommit åt fyra strumpor som han svalde men annars har han bara vart en omogen valp som behövt tid att mogna o nu finns han inte merMen vad fruktansvärt! Beklagar
En bekant till mig hade en malle som dog plötsligt vid 8 månader ålder. Hon hade dött i sömnen i sin bädd, låg ihoprullad som en kringla. Hunden obducerades (på både försäkringsbolagets och ägarens önskan) och det visade sig att den hade en hjärtmuskelinflammation som troligtvis lett till akuta arytmier och hjärtstopp.
De här året har då inte vart snällt mot mej iallafall Nu vågar jag inte släppa dom jag har kvar med blicken o varje ljud eller rörelse så får jag panik o måste kolla att dom leverMen herregud sådan otrolig otur du har med dina hundar stor kram!
TackSå fruktansvärt ledsamt att läsa, beklagar.
Så fruktansvärt hemskt. Beklagar så mycket.Vi tackar för tiden i den här tråden men kl 22.36 föll min valp ihop från ingenstans på våran kvällspromenad o dog, att jag skulle avsluta våran kvällspromenad med att bära hans livlösa kropp hem va inte de slutet jag väntade mej på våran dag
Såna här stunder så undrar jag varför jag har hund TackSå fruktansvärt hemskt. Beklagar så mycket.
Ja alltså han gjorde som vanligt på kvällspromenaden, gick runt o nosade lite medan vi väntade på att hans far skulle nosa klart på en fläck o sen ställde han sej o tittade på mej som så många gånger förr o sen föll han o sen va han borta
Vi har ingen aning alls, jag har funderat på obduktion men jag vill bara få lägga han till vila så jag kan få sörja så jag kommer inte få veta vad som hände. De e dock ingen risk för att någon mer valp blir påverkad då både hans mor o dom två syskon han hade dog i somras av förgiftning av något slagVilken fruktansvärd upplevelse
Du behöver naturligtvis inte svara om det känns för jobbigt, men har du/ni någon aning om vad som hände?