Nu har denna fina tösen firat sin 1-Ärsdag! :love:
Vi har fÄtt tag pÄ en heldagskurs i apportering till vÄren. Fram tills dess Àr det lydnadskurs och Àven kanske nÄgon privatlektion i apportering, sÄ vi kan tillgodose oss dagskursen. KÀnns som vi har en bra plan framöver nu.
1737529502687.webp

Denna blev ju ett Är pÄ,julafton. Dock pga av hennes taskiga uppvÀxt sÄ Àr det ju valptag nu
Hon Àr frÄn en fin stamtavla och jag har kontakt med uppfödaren.
Dock sÄldes hon till en person som inte gillade hunden
Men nu har hon det bra. Jag borde dock lÀst pÄ om pÀlsvÄrden innan. Nu var ju hon en omplacering sÄ det blev hastigt och lustigt

Bifogade filer

• IMG_3751.webp
    IMG_3751.webp
    63,2 KB · Visningar: 48
20250126_100653.webp

Flexit anvÀnds inte pÄ promenader i civilisationen.
Nisse blir 10 mÄnader 1 februari, och Àr ca 32-33cm hög och vÀgde idag 7.4 kg :)

Liknande trÄdar

Övr. Hund HĂ€r kommer en jĂ€tte dum frĂ„ga frĂ„n en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som Ă€r sjövild, den Ă€r ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 922
Senast: Sel
·
Övr. Hund Vi ska snart hĂ€mta valp i Norge. Den kommer vara registrerad i NKK. Jag hittar att man bör registrera om den till SKK men inte varför...
Svar
6
· Visningar
814
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Årets sista dag Ă€r hĂ€r och nog borde vi ha formulerat vĂ„ra mĂ„l och planer inför nĂ€sta Ă„r -2024! HĂ€r Ă€r trĂ„den -in med allt, stort som...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 305
Senast: Pooh
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 BĂ„de han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det hĂ€r innebĂ€r att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 258
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka