Dalmatinervalpar kan verkligen konsten att se extremt oskyldiga ut..Visa bifogad fil 60868
För en vecka sedan. Han växer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dalmatinervalpar kan verkligen konsten att se extremt oskyldiga ut..Visa bifogad fil 60868
För en vecka sedan. Han växer
Nu förstår jag inte alls vad du menar. Inte ett dugg. Helt oförstående.........Dalmatinervalpar kan verkligen konsten att se extremt oskyldiga ut..
Det fungerade bra på terriern innan min valp fanns i bilden. Idag tog jag med terriern på toa för att få en lugn stund Annars brukar godisregn vara effektivt när det ”hettar till”, som avledning.En sak som jag gjorde och som jag upplevde hade god effekt på min sjövilda valp var att, när han var som mest intensiv, lyfta upp honom, sätta mig i soffan och hålla kvar honom i min famn tills han gick ned i varv. Han fick inte gå iväg förrän han var helt lugn
Den här tråden är farligt! Så sjukt valpsugen!
Så söt! Det ska bli så kul att följa den lilla heffaklumpen! Är lite svag för Broholmer och övervägde att skaffa en efter min förra hund. Nu blev det inte så denna gången men gillar dem fortfarande.Viss skillnad på hastighet när det kommer till terrier och broholmer
Men så söt! Vilken ras är det?Olga är nu 8 månader och börjar bli lite vuxen. Glad och positiv arbetsmyra.
Visa bifogad fil 60900
BorderterrierMen så söt! Vilken ras är det?
Idag fyller Emiron 11 månder
Inte en dagsfärsk men sitter på jobbet för tillfället. Finns bilder från igår i bildtråden.Men biiiiiiiild!
Inte en dagsfärsk men sitter på jobbet för tillfället. Finns bilder från igår i bildtråden.
Visa bifogad fil 61043
Disclaimer: Att ha svart överdrag på hundsängen när hunden tuggar ben i samma säng är ingen höjdare. Tro det eller ej men överdraget tvättades i förrgår...